chironowi

61. Data: 2017-07-05 04:48:48

Temat: Re: chironowi
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 2 lipca 2017 10:13:14 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
ps.com...

> ono jest wiecznie spokojne:)
> ===========================================
> Zapewne. Niektórzy twierdzą, że to z powodu braku jakichkolwiek reform,
> rządów, parlamentów, wyborów, etc :-)

bo u nich jest tak: jesli Bog cie o cos poprosi,
to znaczy poprosi bez p;roszenia w naszym rozumieniu,
to ty to wykonasz i bedziesz, nie powiem ze wdzieczny,
ale zadowolony, usatysfakcjonowany czy jakos tak.
w kazdym razie chetnie to zrobisz, z wlasnej i nieprzymuszonej
woli, bo wiesz/czujesz, ze jest to Dobre.

tak samo sprawa sie ma, jesli jakakolwiek istota w Niebie
cie o cokolwiek "poprosi" powiedzmy.
nawet nie wiem, skad to wiem, ale wiem, ze tak jest.
bez zadnych wizji, ani wspoluczestnictwa nawet.
bo jest to po prostu naturalne.

wiec moze i my, za iles tam tysiecy lub milionow lat
dojdziemy do podobnego poziomu.

i wowczas, zauwaz, nie beda potrzebne zadne parlamenty,
bo kazdy z nas takim parlamentem bedzie.
i to najsprwiedliwszym.
dla wszystkich.

pozdrawiam,
jacek

62. Data: 2017-07-05 05:10:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
> cie o cokolwiek "poprosi" powiedzmy.
> nawet nie wiem, skad to wiem, ale wiem, ze tak jest.
> bez zadnych wizji, ani wspoluczestnictwa nawet.

Tak, znamy to... wtedy ubierzesz kamizelkę z dynamitem, pojedziesz do dance
clubu gdzie tańczą nagie dziewczyny i wysadzisz dynamit robiąc swemu
wymyślonemu bogu przyjemność zabijają infideli... nie wiem skąd to wiem ale
wiem, robię bo wiem, że to Dobre!

Puknij się w czoło, proszę, bo właśnie usprawiedliwiłeś morderców z
Talibanu.

63. Data: 2017-07-05 05:51:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> To moze tak. Jesli Jahwe, ktoregpo bardzo szanuje, zeby nie bylo,
> sprawil potop, to byl zwyklym ssynem i juz. jesli jest niezmienny,
> to nadal taki jest. ale moze tez byc tak, ze to, o dziwo, ludzie
> Go na dobra droge sprowadzili.
> albo ludzie po prostu klamali, ze to On sprawil potop.
> na czym chcesz oprzec swoja wiare w prawde martwego jezyka?
> ===========================================
> Księga Hioba 38

chcesz, abym czytal Pismo Swiete?
oczywiscie, teraz juz moge, zeby nawet ono mnie nie skrzywilo.
ale nie o to chodzi.
kiedys, tak sobie powzialem, aby to co napisane w Pismach
nie rzutowalo na obraz Boga.
wiedzialem i wiem, ze tak musi byc,
zeby jakoakolwiek prawde napisac.
oczywiscie to nie znaczy, ze w Pismie Swietym
nie ma zdan prawdziwych.
sa i owszem.

dobrze, namowiles mnie, abym o Hiobie przeczytal.
i co mam cin powiedziec?
ze nieprawdziwa? bo jest nieprawdziwa.
znaczy nieprawdziwa, jesliby traktowala o Dobrym Bogu.
jesli traktuje o Jahwe,
to jest byc moze prawdziwa.

a do Jahwe mam sentyment wielki,
bo chocby Go sie pisze J8W8.
wiem, ze dla was to malo znaczy, ale dla mnie wiele.

poza tym, mimo, chyba nawet po trosze przyjaciela
mego Amona, dawania do zrozumienia o Jahwy Niebie prawdy,
to raczej dusza moja i tak wolalbym, zeby u Jahwe sie znalazla.
moze troche oklamana, ale jednak utulona, szczesliwa i bezpieczna.
wiem, ze nie bardzo wiecie, o czym mowie, i dlaczego tak.

zreszta moze tez wybrac chory anielskie,
muzyke piekniejsza niz jakakolwiek na tym swiecie.

powie wam/ci uczciwie.

psioczymy na demony. ale dla swych dusz
nimi wlasnie jestesmy.

roznica percepcji i rozwoju.
i tak to po prostu jednoczesnie jest.

pozdrawiam,
jacek

64. Data: 2017-07-05 06:18:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 lipca 2017 05:14:45 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
> clubu gdzie tańczą nagie dziewczyny i wysadzisz dynamit robiąc swemu
> wymyślonemu bogu przyjemność zabijają infideli... nie wiem skąd to wiem ale

tam nikomu jak tobie takie bezmyslne mysli nawet o stopy nie zahacza.
tam zlych mysli w ogole nie ma. wiem, ze to dla ciebie nienormalne,
ale tak naprawde to ty masz tak niski poziom,
ze masz prawo wydumane swinstwa o Niebie pisac.
inaczej przeprosilbys Boga, choc nie to,
zeby On od ciebie tego wymagal.

jacek

> Puknij się w czoło, proszę, bo właśnie usprawiedliwiłeś morderców z
> Talibanu.

pobadz w Niebie, albo chocby wsrod dobrych w miare ludzi.
oni nie mysla tak, jak ty myslisz,
ze oni mysla.

65. Data: 2017-07-05 06:41:25

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Boga z Szatanem nie mieszac. malo oczywiste?
> po prostu "wy" przypisujecie na kazaniach,
> we wszystkich jezykach, Mu zachowania,
> ktore nijak sie maja do Jego natury.
> ===========================================
> Kazanie jest słowem dla ludzi. Nie jest to oficjalne stanowisko Kościoła ex
> cathedra w sprawie wiary. To proboszcz głosi...coś wiernym. Powinno to być
> zgodne z Pismem Świętym. Jednak na podstawie kazań nie można tłumaczyć Pism.
> Kościół poprzez swoich doktorów i świętych wykładał Pisma od 2000 lat. Jak
> tu uwierzyć, że pomieszał Boga z szatanem?! Nie zrobił tego.

zrobil. pierwszym byl Sanhedryn, ktory Pana Jezusa zabil.

> Wszelkie
> fałszywe doktryny- po prostu upadały. Kościół jest żywy- a to oznacza też,
> że Objawienia mogą się zdarzać każdego dnia-

"wasze" wszystkie objawienia mozecie sobie do kosza wyrzucic,
jesli jest w nich jakiekolwiek zle slowo o Bogu
(takze Jezusie, Chrystusie, czy Jezusie-Chrystusie)
Dobrym.
Prawdziwym.
Wszechmogacym.

choc tak naprawde Jego wszechmoc jest tylko taka,
ze jest jaki jest i tylko dobrze postapic moze,
choc moglby postapic jakkolwiek.

jacek

66. Data: 2017-07-05 07:19:44

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wszelkie
> fałszywe doktryny- po prostu upadały.

tak, jak na przyklad ta:
"i nie wodz nas na pokuszenie"
skoro jest tak, ze Pan Bog nigdy nikogo na zadne pokuszeniue nie wodzil.

> Kościół jest żywy- a to oznacza też,
> że Objawienia mogą się zdarzać każdego dnia- także teraz. Kościół je bada
> (tak, jak te w Fatimie czy Medżugorie)

niech ich nie bada az tak bardzo skrupulatnie,
skoro z samej, dla was "definicji", a dla mnie natury
Boga Ojca jest na pierwszy rzut oka wszystko oczywiste.

znaczy, mozecie sobie badac co tam chcecie,
ale na prawdeb o Bogu to ja mam "monopol" - bo wiem
przynajmniej, o Kim mowie.

a tak wogole, to sobie badania Boga odlozcie na pozniej;
ja nigdy tego nie robie, taka normalna zasada,
kiedy jest sie niewyobrazalnie opoznionym w rozwoju.

lepiej postarajcie sie, bez starania sie oczywiscie,
zeby wam Niebo albo Siebie dal odcuc.

> - i po wielu latach skrupulatnych
> badań- jedne uznaje, innych nie.

kosciol uznaje tylko to, co mu pasuje.
ksieza, to innba sprawa; czesc z nich nie chce zawlaszczyc sobie Boga.

> przeistaczajcie sobie co tam tylko chcecie. ale dopóty,
> dopóki do Boga nie przestaniecie sie modlić, jakby
> był szatanem jakimś, nigdy Go nie pojmiecie.
> ===========================================
> Nie wiem, o czym piszesz.

to dalej Go blagajcie, skoro to takie piekne.
zeby matka syna nie wrzucikla we wrzatek,
takk samo przeciez ja pieknie blagac mozecie.

> akurat. Boga adorować? co Ty opowiadasz?
> czy on kiedykolwiek Cie o to prosił?
> Go się adoruje codziennie. normalnie i uczciwie.
> do tego nie trzeba mszy, ale słów prawdy.
> ===========================================
> Bo po Pierwsze oraz po Drugie. Tam jest oa adoracji- a takze na samym
> początku
> "Bo Ja jestem Pan, Bóg twój, Bóg zazdrosny,... "

moze i twoj bog jest zazdrosny. nie wiem.
moj jest tylko Dobry.

jacek

67. Data: 2017-07-05 07:41:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

przepraszam Chiron, ze napisałem "monopol".
nawet w cudzysłowie nie powinienem tak pisać.
i nawet nie ważne, jaka jest prawda.
przepraszam.

jacek

68. Data: 2017-07-05 19:01:35

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

przepraszam Chiron, ze napisałem "monopol".
nawet w cudzysłowie nie powinienem tak pisać.
i nawet nie ważne, jaka jest prawda.
przepraszam.

jacek
Najpierw musiałbym czuć się urażony- nie jestem w żadnym stopniu.
Przeprosiny więc wydają mi się trochę dziwne w takiej sytuacji :-)

--
Chiron

69. Data: 2017-07-05 19:09:23

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

i co mam cin powiedziec?
ze nieprawdziwa? bo jest nieprawdziwa.
znaczy nieprawdziwa, jesliby traktowala o Dobrym Bogu.
Pisałeś o okrutnym Jahwe. Podałem Ci odpowiedź Boga daną Hiobowi na podobny
argument.

[...]

Nie mam pojecia, w co wierzysz- nie jesteś jak rozumiem wyznawcą jakiejś
konkretnej religii. Możesz napisać więcej?

--
Chiron

70. Data: 2017-07-05 19:12:37

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

dojdziemy do podobnego poziomu.

i wowczas, zauwaz, nie beda potrzebne zadne parlamenty,
bo kazdy z nas takim parlamentem bedzie.

A może już tacy byliśmy- anioły na Ziemi? I coś się zadziało, że nas cofnęło
daleko w "duchowej ewolucji"? Wszystko zmiótł potężny kataklizm, po którym
pozostały nieliczne, dumne artefakty- jak piramidy w Gizie?
--
Chiron

Kard. Sarah: Homoseksualiści są wezwani do zachowania czystości
Stopnie zła
Największy rasista w historii ludzkości.
Czy ikselka doniesie na Senyszyn?
Europo, larum grają!