chirurdzy... idioci?

1. Data: 2010-07-09 06:36:49

Temat: chirurdzy... idioci?
Od: GB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Żona ma wrastający paznokieć. Ból, krew, zapalenie. I teraz tak:
- poszła do lekarza,
- lekarz wysyła do chirurga
- chirurg jak to chirurg: ściągamy całego paznokcia, nie ma innej rady,
innego ratunku może amputacja ale to jak Pani się leczyć nie będziesz...
no ewentualnie wyharatanie pół paznokcia.

WQ... się.

Poszedłem do podolożki.

10 minut roboty, 50 zł - po miesiącu śladu nie ma.

Q... ! kim są Ci lekarze!?

GB

2. Data: 2010-07-09 07:44:36

Temat: Re: chirurdzy... idioci?
Od: GB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-09 08:36, GB pisze:
> [...]
>
> WQ... się.
>
> Poszedłem do podolożki.
>
> 10 minut roboty, 50 zł - po miesiącu śladu nie ma.

Hemo - to samo. Zapalenie. Nie wygląda to dobrze. Idę do lekarza. Lekarz
wysyła do chirurga. Chirurg - tniemy Panie, se Pan przygotuj książeczkę
i przychodzi za 2 dni. Pytam: nie ma innych metod? Ta jest bolesna, bywa
że są powikłania itd. Nie ma Panie innych. Są tylko takie skuteczne.
Odciąć trzeba będzie poprawa...

Wq.... się!

Poczytałem w necie. Domowym sposobem pozbyłem się tego zapalenia a potem
hemo w ciągu 2 tygodni. I tak minął rok bez problemów.

Q.... słów brak!

3. Data: 2010-07-09 08:33:23

Od: LemonPL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Świeżo upieczony absolwent politechniki do kolegi:
- Jak lekarze są takimi specjalistami, jak my inżynierami... to ja już
wolę sam się leczyć.

4. Data: 2010-07-09 08:37:07

Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Poszedłem do podolożki.

Co to jest podolożka? :O Mozna jakis link?

Kon

5. Data: 2010-07-09 08:41:22

Od: LemonPL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-09 10:37, Konrad pisze:

> Użytkownik "GB"<g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co to jest podolożka? :O Mozna jakis link?

Chyba chodzi o specjalistke od podologii, czyli stóp i stawów
skokowo-goleniowych. Chociaz rzeczy-wiscie, dziwne okreslenie.

Lemon

6. Data: 2010-07-09 09:12:12

Od: GB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-09 10:37, Konrad pisze:

> Użytkownik "GB"<g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co to jest podolożka? :O Mozna jakis link?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Podologia

Takie tam określenie ;-)

GB

półpasiec i wyjazd do Egiptu
tabletki a papierosy
moze ktos polecic jakiegos ludzkiego onkolga ?
Kompleksowe badania w Krakowie
Alat 119