choinki z siana

11. Data: 2007-11-16 12:51:00

Temat: Re: choinki z siana
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote in message
news:fhk3e5$eu5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To chyba ponad moje skromne umiejętności. Wykonaj, sfotografuj, będę
> podziwiać. Następnie sklonuję pod okiem mistrza :)
> Kończymy, bo to się w prywatną pogawędkę przemienia.
>
> Wkn

Na temat. Przykro mi - remontuje maszyny na wiosnę - już niedługo wypuszczę
je na działkę... :-)

12. Data: 2007-11-16 13:14:50

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dana" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Stożek z brystolu , a potem od dołu (pierścieniowo ) przyklejam
> szyszki
> modrzewiowe pistoletem na klej. Idzie szybko i efekt fajny.

Widziałam też takie z orzechów włoskich i laskowych malowanych potem na
złoto lub srebrno. Efekt świetny. Dwa lata temu robiłam z Odyseuszami
choinkę z makaronu do szkoły. Muszę poprosić męża, żeby wygrzebał ją z
archiwum zdjęć i dam linka. Jeśli zapomnę, kopac mnie w tyłek, bo ja
skleroza bywam

wkn

13. Data: 2007-11-16 14:11:15

Od: "Ania C. z Bytomia Odrz." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Kiedy moje dziecko chodziło do szkoły to na kiermasz świąteczny robiliśmy
choinki na stożku z brystolu i oklejałyśmy płatami mchu (mech był najpierw
suszony i oczyszczony z igliwia ) .Klejiliśmy klejem na gorąco zaczynaliśmy od
dołu w górę efekt choinki był super .Potem ozdabialiśmy suszonymi owocami
cietymi w plastry kokardki były ze słomy ,orzechy malowane na złoto.Choinki były
w różnych kolorystykach .Kokardki robiliśmy też z wstążek świątecznnych.Choinki
te cieszyły się dużym zainteresowaniem i wyglądały bardzo ładnie .
Może ktos spróbuje takim sposobem .Powodzenia i udanych choinek .Mile widziane
zdjęcia na forum .

POZDRAWIAM ANIA C.

14. Data: 2007-11-16 17:27:48

Od: "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MonikaGer" <m_biermann@(nospam)gmx.de> napisał w wiadomości
> Ja zrobilam w zeszlym roku cos takiego
> http://tinylink.com/?7lRTBSw4gh
> jesli cos w tym stylu masz zamiar zrobic to pisz :)

sliczna!

Valentine
http://autumn.blog.pl/

Śliczne brugijskie?
xxx szukam
Wspomnienie o jakości wypowiedzi - OT robótkowe
kot - 1 kolor/filet - poszukiwany
W jaki sposób znaleźć producentów