cholesterol - wysoki poziom

następny post »
From: "Monika" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: cholesterol - wysoki poziom
Date: Fri, 9 Aug 2002 14:05:06 +0200

Zastanawiam się co mogło wywołać takie oto wyniki:
norma
cholesterol całkowity 262 mg/dl do 239
cholesterol HDL 48 mg/dl pow 205
trójglicerydy 234 mg/dl do 165

Mam 21 lat, jestem kobietą, 62kg, 170cm. Od początku wakacji żywię sie
głównie letnimi warzywami (pomidorki, papryka, cebula, kabaczek, kapusta
itp), czarnym chlebem, ryżem. Nie używam żadnych smarowideł do chleba (masła
czy margaryny). Z mięs tylko piersi kurze. Nie piję alkoholu ani kawy.
Codziennie w pracy zjadam jednego czekoladowego batonika.
Reszta wyników w normie, oprócz Mg (2.12 mg/dl).
Czy to możliwe, że przy takiej diecie jeden batonik dziennie załatwił mnie
na cacy???
Czy w ogóle w moim wieku takie wyniki są możliwe?
Będę wdzięczna za wszelkie wyjaśnienia.

Lekko zdezorientowana Monika