choroby zawodowe służby zdrowia

1. Data: 2003-10-23 06:37:13

Temat: choroby zawodowe służby zdrowia
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

czy mógłby ktos mi podać link do strony gdzie znajdę choroby zawodowe służby
zdrowia?
dokładnie mam na myśli choroby pielęgniarek (prośba koleżanki)
znalazłam tylko ogólne wytyczne i wymienione choroby zawodowe - ale chodzi
dokładnie o choroby pielęgniarek

z góry dzięki

PO

-----------
Paulina i Ola 18.06.2003
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

2. Data: 2003-10-23 11:34:42

Temat: Re: choroby zawodowe służby zdrowia
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokładnie to opis choroby (kręgosłup) jest następujący:

badanie KT odcinka szyjnego kręgosłupa poziomów C4/C5, C5/C6, C6/C7:
wypuklina krążka międzykręgowego C4/C5
wypuklina krążka międzykręgowego C5/C6
asymetryczna skierowana w prawo wypuklina krążka międzykręgowego C6/C7
zmiany zwyrodnieniowe pod postacią brzeżnej osteofitozy trzonów,
uwypuklające się zarówno dokanałowo jak i do otworów międzykręgowych na
wszystkich badanych poziomach
szerokość kanału kręgowego na wysokości trzonu C5, od strony którego
dokanałowo uwypukla się osteofit wynosi 0,9 cm (względna ciasnota)
w pozostałych częściach badanego odcinka jest zbliżóna do 1-1,1 cm

CZy Waszym zdaniem ta choroba klasyfikuję się pod chorobę zawodową?
koleżanka jest pielęgniarką, strasznie cierpi - jednak nie chce rezygnować z
pracy

na razie bada sytuację

z góry dzięki

pozdr.
PO

3. Data: 2003-10-23 13:23:25

Od: "Dziejo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuzba zdrowia nie choruje!!
A juz zwłaszcza na choroby zawodowe.
Na powaznie to szansa na zaliczenie dyskopatii do chorób zawodowych u
pielęgniarki =0.
Pozdrawiam
Andrzej

zatoki
krwotok z nosa
Wysiłek fizyczny
Badania prenatalne(nie wiem czy dobrze napisałem)
"trzaski" w uchu