chwalę Ziaję SOPOT SPA

1. Data: 2009-01-14 07:39:33

Temat: chwalę Ziaję SOPOT SPA
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam pochwalić dwa kosmetyki, które kupiłam, zużyłam i kupiłam po raz drugi
i nadal jestem zadowolona.
Chodzi o serię Ziaji Sopot SPA - jak dla mnie genialna, zwłaszcza płyn micelarny
podbił moje serce. Zmywa świetnie makijaż, można nim zmywać oczy i resztę
twarzy, nie zostawia tłustości jak mleczko - dla mnie hit. Większość mleczek,
nawet tych przeznaczonych do zmywania makijażu z oka mnie piekło, a tutaj zero
podrażnień,
Do tego dwa kremy ZIAJA SOPOT SPA Krem dzień ochronny, aktywnie nawilżający i
Krem ujędrniający na noc przeciw zmarszczkom - oba świetnie nawilżają, mają jak
dla mnie bardzo przyjemny zapach. No i te ceny - co zawsze budzi moją
podejrzliwość, bo nie chce mi się wierzyć, że coś tak taniego może być dobre :)

Czy ta grupa już całkiem umarła?

--
misiczka
Lesława Jaworowska

2. Data: 2009-01-14 10:54:14

Temat: Re: chwalę Ziaję SOPOT SPA
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Jan 2009 08:39:33 +0100, misiczka napisał(a):

> [...]
> podejrzliwość, bo nie chce mi się wierzyć, że coś tak taniego może być dobre :)

Własnie miałąm spytac, ale bałam sie być zbyt nachalna...

A ja chwalę "Płyn do demakijażu oczu" "Perła i jedwab". Cudo. Jest jak
woda, a się leciutko pieni i nie drażni - a oczka mam wrażliwe, oj,
wrażliwe.

3. Data: 2009-01-15 18:27:39

Od: "AnnaM" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja chwalę "Płyn do demakijażu oczu" "Perła i jedwab". Cudo. Jest jak
> woda, a się leciutko pieni i nie drażni - a oczka mam wrażliwe, oj,
> wrażliwe.

Tez sie czaje na obrzezach Internetu:) Ta "Perla i jedwab" to jaka firma? Tez Ziaja?

=====
annaM

4. Data: 2009-01-15 20:00:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jan 2009 19:27:39 +0100, AnnaM napisał(a):

> Tez sie czaje na obrzezach Internetu:) Ta "Perla i jedwab" to jaka firma? Tez
Ziaja?

> =====
> annaM

Miraculum S.A. Cała seria "Perła i jedwab" jest świetna i tania, bardzo
chwalę sobie kremy na noc i na dzień oraz takie cóś pod oczy z tej serii, w
maleńkiej tubeczce. Konkretne, wydajne kosmetyki, przyjemny zapach,
zauważalne działanie - a ja generalnie jestem sceptyczką. No, ale skoro się
ma swoje lata, jak ja, to w dobrym tonie ;-PPP jest używać czegoś i pod
oczy, i w ogóle, a zdrowy rozsądek nie pozwala mi wydawać setek złotych na
coś, co działa tak samo, jak np. właśnie ww. tańsze kosmetyki :-)

KRAKÓW - Studio Zdrowia i Urody - Promocję "Na Studniówkę"
KRAKÓW - PROMOCJA 25 % rabatu na usługi 14 i 15 stycznia
KRAKÓW - PROMOCJA 25 % rabatu na usługi 14 i 15 stycznia
technik usług kosmetycznych http://opusmagnum.pl/med yczna-szkola-zawodowa/te chnik-uslug-kosmetycznyc h
Makijaż krok po kroku.