[chwale sie] Nowe szydelkowce...

1. Data: 2006-07-31 20:35:42

Temat: [chwale sie] Nowe szydelkowce...
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma namowila mnie na misia Paddingtona i ...slimaka.
http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/203559mis
iup_1.jpg
http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/203721mis
iup_2.jpg

http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/203835sli
mak1.jpg
http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/203935sli
mak2.jpg

Jak zwykle... wszystko na wyczucie ;)

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

2. Data: 2006-07-31 22:58:57

Temat: Re: [chwale sie] Nowe szydelkowce...
Od: "małgorzata" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewelacyjne - zwłaszcza ślimak :)
małgorzata

3. Data: 2006-08-01 06:18:55

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa wrote:
> Znajoma namowila mnie na misia Paddingtona i ...slimaka.
> [...]

Ślimak fantastyczny.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2006-08-01 08:05:19

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słodkie:)))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

5. Data: 2006-08-01 09:36:02

Od: "Gosia Jankowska" <g...@a...vipserv.org> szukaj wiadomości tego autora

zakochalam sie w slimaku :-).slodki .pozdrawiam Gosia

6. Data: 2006-08-01 09:50:56

Od: "Ewa" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ślimak mnie rozbroił:))) boski jest!

Pozdrawiam serdecznie,
Ewa
www.bajkopisarka.blox.pl

7. Data: 2006-08-01 11:30:18

Od: "Aga " <y...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@a...net> napisał(a):

> Znajoma namowila mnie na misia Paddingtona i ...slimaka.

Super, a slimak to po p rostu REWELACJA :)
Wiem, ze robisz na oko. ale jesli mozesz oczywiscie, zdradz mniej wiecej jak
sie robi takie cudo slimacze - szczegolnie muszle :)

pozdr
yas

8. Data: 2006-08-01 12:10:48

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, ze robisz na oko. ale jesli mozesz oczywiscie, zdradz mniej wiecej jak
> sie robi takie cudo slimacze - szczegolnie muszle :)

Ano tak robilam:
Zaczelam od glowki, pozneij powoli powstawala 'szyja'. Na wysokosci (a raczej na
niskosci :))) )gdzie zaczyna sie stopa slimacza z robienia na okolo przeszlam na
robienie gornej czesci stopy wstepnie dodajac oczek, a nastepnie ujmujac. Na
koncu byly tylko 3 oczka. Jednak nei koncyzlam robotki, bo powtorzylam rzad z 3
oczek i ... zaczelam stopniowo dobierac oczka w kolejnych rzedach, aby stworzyc
dol stopy slimaczej. Aby wymodelowac troche przod i dolu slimaka dorobilam
niewielki klin 'zbierajac' oczka u dolu wczesniej przerwanej szyi (tylko z
przodu, nie pod stopa slimaka). Obdziergalam szydelkiem stope laczac gore z
dolem, dalo to efekt lekkiej charakterystycznej falistosci. Pozneij byl czas na
czolka i muszelke. Muszelka zrobiona jest z dosc dlugiego stopniowo
rozszerzajacego sie (zaczynam od srodka muszli, czyli najwezszego konca). Ow
stozek wykonczony jest wydzierganym koleczkeim w kolorze stopy. Po wypchaniu i
polaczeniu muszli, skrecam i podszywam (taki stozek robiony nawet na okraglo nie
chcce sie dobrze skrecac, stad musi byc dosc dlugi, aby wyrobic muszle).
Doszywam czulki i muszle. Haftuje oczka i usmeich ;)

Ot tyle...

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net