[chwale sie] Welniany plaszczyk i chusta - chwale sie hurtem

1. Data: 2006-10-10 19:52:48

Temat: [chwale sie] Welniany plaszczyk i chusta - chwale sie hurtem
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
W koncu wykonalam moje marzenie sprzed lat. Plaszczyk z grubszej
wloczki, wykonany szydelkiem. Pochlonal 1,7 kg wloczki, ale juz na
ramionach nie czuje jej ciezaru.
http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/233812pla
szczyk1a.jpg
http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/233839pla
szczyk1b.jpg

Chusta z niecio cienszej wloczki:
http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/072918chu
sta1a.jpg
http://www.sieporobilo.acubenes.net/obrazy/072959chu
sta1c.jpg

I miedzy czasie sie porobilo kilka szydelkowcow ;-) Zaciekawionych
odsylam do galeryjki www.sieporobilo.acubenes.net

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

2. Data: 2006-10-11 07:31:25

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem tak osolek i tygrysek cudny powalili mnie na kolana, a plaszcza bym
sie nie podjela takiego nigdy (za duzo roboty ale ladny i pewno cieply) a
chusta piekna taka delikatna.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

3. Data: 2006-10-11 19:28:07

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika z Rybnika napisał:
> Powiem tak osolek i tygrysek cudny powalili mnie na kolana,

Dzieki ;-) Ale mam nadzieje, ze juz wygodnie siedzisz :-)

a plaszcza bym
> sie nie podjela takiego nigdy (za duzo roboty ale ladny i pewno cieply) a
> chusta piekna taka delikatna.

Co do plaszcza, to powiem (na swe 'usprawiedliwienie' ;-)), ze bardzo
szybko przyrastal !

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

co sie nie chwalicie ;)
xxx stroczyki
[szydelko} Anielska orkiestra jeszcze raz
[xxx]- szukam lanarte
xxx konie po prośbie....