chwale tymbark

1. Data: 2003-01-16 20:27:53

Temat: Re: chwale tymbark
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5hjd2v8om596k1pvn7lfs3huk81r834u9r@4ax.com...
> Z tych jest wyjatkowo latwo. Chyba po brzegi napelniaja.

To dobrze, przynajmniej nie oszukuja ;)
Mnie sie jeszcze nie wylal ani razu,a pije codziennie, a jesli nawet, to
sposob jest bardzo prosty, wystarczy po drugiej stronie na gorze, zrobic
dwie dziurki, nozem, nozyczkami :)

A jesli chodzi o smaki, pilam z czerwonych pomaranczy - uwieeelbiam
czerwony grejpfrut - pyszota
i multiwinamine :) (na punkcie tych mam ostatnio hopla) :))
Postaram sie poszukac tych nowych .. kaktus, granat, wanilia, kokos, nie
widzialam jeszcze nigdzie

Marta

1. Data: 2003-01-17 08:07:02

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

piłam wczoraj sok z kaktusa - opuncji - smakuje jak zielone frugo i też tak
wygląda - zasadniczo dobre ale nic specjalnego - spróbuję innych również bo
widziałam te nowości w zwykłym osiedlowym sklepie i szczerze mówiąc byłam
zaskoczona że mają już te cuda ;))

1. Data: 2003-01-17 11:45:58

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz wklepać skład tego soku? I czy jest tam dodatek cukru?

o rany, sklad nie bardzo - nie mam go w pracy ze soba :(
ale jest cukier, to akurat tez sprawdzam....

aaa, dodaja jeszcze karteczki z przepisami na drinki, fajne :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-17 14:22:11

Od: "Entity R." <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-16 14:43, Tako rzecze Jola L-L :
> kto pil juz tego kaktusa,?
> o wrazenia prosze

kaktus jest najlepszy z tych ktore dotychczas pilam nie jest za slodki i
taki orzezwiajacy i niespotykany w smaku, jesli pilas kiedys zielona
herbatke z opuncja figowa to wlasnie taki ma smak:)
pilam tez wanilie i kokosa wanilia bardzo dobra kokos tez ale troche za
slodki

pozdrawiam
Encja

1. Data: 2003-01-17 17:10:22

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> widziałam te nowości w zwykłym osiedlowym sklepie i szczerze mówiąc byłam
> zaskoczona że mają już te cuda ;))

z moich doswiadczen wlasnie male osiedlowe sklepiki maja nowosci i cuda. w
wielkich sklepach pokazuja sie one najpozniej.

1. Data: 2003-01-17 17:18:02

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena napisal(a):

>z moich doswiadczen wlasnie male osiedlowe sklepiki maja nowosci i cuda. w
>wielkich sklepach pokazuja sie one najpozniej.

Zgadza sie. Tymarki, ktore polecano na liscie znalazlem w pobliskim
sklepiku. Z kolei w niedalekim Krrrfrrr sa tylko soki podstawowe.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

1. Data: 2003-01-20 19:04:54

Od: Michał Politowski <r...@r...address> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jan 2003 18:18:02 +0100, Marcin E Hamerla <m...@p...onet.pl> wrote:
[...]
> Zgadza sie. Tymarki, ktore polecano na liscie znalazlem w pobliskim
> sklepiku. Z kolei w niedalekim Krrrfrrr sa tylko soki podstawowe.

Ja się poddaję. Obszedłem już chyba kilkanaście sklepów małych i dużych
i nic. Co najwyżej soki podstawowe, ale w ogóle bardzo mało tymbarków.
Poproszę o jakieś namiary. Im bliżej okolic ul. Banacha, tym lepiej.

--
Michał Politowski -- m...@c...icm.edu.pl
This message intentionally left non-blank.

1. Data: 2003-01-20 19:46:43

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Politowski napisal(a):

>Ja się poddaję. Obszedłem już chyba kilkanaście sklepów małych i dużych
>i nic. Co najwyżej soki podstawowe, ale w ogóle bardzo mało tymbarków.
>Poproszę o jakieś namiary. Im bliżej okolic ul. Banacha, tym lepiej.

Ul. Wlodarzewska - jak dla mnie to blisko Banacha ;--)

1. Data: 2003-01-20 20:30:57

Od: Michał Politowski <r...@r...address> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Jan 2003 20:46:43 +0100, Marcin E Hamerla <m...@p...onet.pl> wrote:

> Ul. Wlodarzewska - jak dla mnie to blisko Banacha ;--)

Dziękuję bardzo. Jak dla mnie też blisko :)
zwłaszcza jeśli to ten właściwy koniec.
Trzeba się będzie przejść.

1. Data: 2003-01-21 06:52:57

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dziękuję bardzo. Jak dla mnie też blisko :)
>zwłaszcza jeśli to ten właściwy koniec.

A juz tak konkretnie. to chodzi o sklepik w 'podcieniach' osiedla
Wlodarzewska II czy III. Czyli krok ode mnie ;--).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

koniec banana
drinki alkoholowe
skanowane ksiazki
faworki (P)
[W-WA] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...