ciągłe spanie i odgłoś pralki

1. Data: 2005-05-23 13:59:59

Temat: ciągłe spanie i odgłoś pralki
Od: "Max" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałem dodać w poprzednim temacie , najbardziej chce mi się spać kiedy
słyszę odgłos pralki (przyjemny powtarzający się rytmiczny niski basowy
dźwięk) działa to na mnie tak że nawet kiedy wcześniej nie chciało mi się
spać to robię się senny a jeżeli przypadkiem w tym momencie leżałem sobie na
łóżku to tak nieprawdopodobnie mocno zachciewa mi się spać że nie mam sił
się temu oprzeć .
Imho to chyba nie jest do końca normalne ?

Max

2. Data: 2005-05-23 14:09:27

Temat: Re: ciągłe spanie i odgłoś pralki
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Max" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zapomniałem dodać w poprzednim temacie ,

Niepotrzebnie zakladasz nowy watek

>najbardziej chce mi się spać kiedy
> słyszę odgłos pralki (przyjemny powtarzający się rytmiczny niski basowy
> dźwięk)

Kup sobie kasety relaksacyjne. Sa rozne do wyboru. Zasniesz jak niemowle.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

Leki utrzymujace samobojce
Swędząca skóra na głowie ???
Do kobiet - jakość miesiaczki ??!!