ciała przeciw różyczce - wynik badania- prosba o interpretację

1. Data: 2005-11-26 22:41:52

Temat: ciała przeciw różyczce - wynik badania- prosba o interpretację
Od: "Ewa" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

wynik ma wartość 53,9 U/ml
co to oznacza?
Musze sie szczepic przeciw rozyczce, czy mam przeciwciała, ktore mnie
bronią?
Ewa

2. Data: 2005-11-27 10:46:27

Od: PorannaRosa <m...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia 26.11.2005 o godz. 23:41 *Ewa* napisał(a):

> wynik ma wartość 53,9 U/ml
> co to oznacza?
> Musze sie szczepic przeciw rozyczce, czy mam przeciwciała, ktore mnie
> bronią?

Jakie przeciwciała były określane: IgM czy IgG? Jakie normy ma
laboratorium?

--
* Pozdrowienia, PorannnaRosa *
* /odpisując na priv usuń invalid z adresu/ *

3. Data: 2005-11-27 21:27:29

Od: "Ewa" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie przeciwciała były określane: IgM czy IgG? Jakie normy ma
> laboratorium?

napisane jest tak:
P.ciała przeciw rozyczce IgG
anty Rubella-IgG 53.9000U/ml

obok jakas watość referencyjna <=5

Ewa

4. Data: 2005-11-28 12:27:31

Od: PorannaRosa <m...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia 27.11.2005 o godz. 22:27 *Ewa* napisał(a):

> P.ciała przeciw rozyczce IgG
> anty Rubella-IgG 53.9000U/ml

Wynik wskazuje na przebyte kiedyś zakażenie różyczką lub zaszczepienie
(standardowo wszystkie dziewczęta w wieku 13 lat są szczepione). Tak
więc nie musisz się dodatkowo szczepić. :)

5. Data: 2005-11-29 17:59:32

Od: "Ewa" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedz, moze rzeczywiscie mialam jakies szczepienie, ktorego
nie pamiętam:)
Ewa

terapia UV
Dla osob z wadami serca...