ciastka - grzybki

1. Data: 2002-12-11 19:45:14

Temat: ciastka - grzybki
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki link byl podawany niedawno.
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/przepisy4.htm
No coz ja moge powiedziec, hm...
Ogolnie rzecz biorac... nie polecam. Lukier i owszem smaczny wychodzi, ale
ciasto smakuje, jak by to powiedziec, jak slodki zakalec na pizze, niewiele
pomaga dosypanie przypraw korzennych.
Nie chce wystawiac takiej niepochlebnej opinii, ale zdarzylo mi sie jesc
naprawde rewelacyjne ciastka grzyby, a te sie maja do tych, ktore
probowalam, jak eeeeeeeee... wole nie pisac.
Bede dzwonic, moze wyzebrze przepis. Albo moze trzeba probowac z jakiegos
ciasta piernikowego.
To tyle. Uparta kolezanka uparcie lukruje uparcie niezbyt smaczne grzybki.

Pozdrawiam i ide wypic piwo na pocieszenie

Wkn :(

1. Data: 2002-12-11 20:19:09

Temat: Re: ciastka - grzybki
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> To tyle. Uparta kolezanka uparcie lukruje uparcie niezbyt smaczne grzybki.
>
> Pozdrawiam i ide wypic piwo na pocieszenie

moge teraz napisa, ze uparcie jej nozki odpadaja :) Te od grzybkow i te
wlasne tez niedlugo pewnie zaczna, hihihi

wkn

1. Data: 2002-12-11 21:00:59

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chce wystawiac takiej niepochlebnej opinii, ale zdarzylo mi sie jesc
> naprawde rewelacyjne ciastka grzyby, a te sie maja do tych, ktore

Super pyszne robi moja ciocia, z masa kakaowa, na bazie mleka w proszku ...
slinianki pracuja na sama mysl :)))

Aha, grzybki byly polane polewa .. niezbyt slodka (czekoladowa) albo i bez
niczego, tez pyszotowate
Niestety... przepisu jeszzce nie udalo mi sie wykrasc

Marta

czekolada do picia
Mrozenie pierogow - Wasze doswiadczenia
Roboty wieloczynnosciowe - Wasze opinie