ciasto/deser ananasowy

1. Data: 2003-03-06 12:19:44

Temat: ciasto/deser ananasowy
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje przepis na dobre ciasto lub deser z ananasem w roli glownej:-) Po
raz kolejny wybieram sie na niedzielny obiad do przyszlego tescia i
chcialabym cos deserowego przyniesc ze soba. A ze moj przyszly szwagier
ubustwia ananasy mozna by jemu dogodzic hehehehe (taka milutka jestem:-) )
Bede baaaaaardzo wdzieczna za pomysly:-)
Kropelka

1. Data: 2003-03-06 12:29:10

Temat: Re: ciasto/deser ananasowy
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ubustwia ananasy mozna by jemu dogodzic hehehehe (taka milutka jestem:-) )
> Bede baaaaaardzo wdzieczna za pomysly:-)

Niedawno prosilam o przepis na ciasto z ananasem i dziewczyny mi pomogly:
http://minilien.com/?K0eR2E2P85

Co prawda jeszcze nie skorzystalam, ale juz wkrotce...

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-03-06 12:38:47

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:b47edj$c5t$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> ubustwia ananasy mozna by jemu dogodzic hehehehe (taka milutka jestem:-) )
> Bede baaaaaardzo wdzieczna za pomysly:-)

to pewnie juz znasz:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis20.html

wkn

1. Data: 2003-03-06 13:34:08

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> to pewnie juz znasz:
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis20.html

Oooooo... tego nie znalam:-)
Fajnie bo nie na bazie biszkopta:-) tzn takiego pieczonego hehehe.... wiec
szybciej sie bedzie robilo. A ja to musze rano w niedziele przed obiadem
wymodzic:-)

Kropelka

1. Data: 2003-03-06 13:36:57

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:b47iot$2uq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> szybciej sie bedzie robilo. A ja to musze rano w niedziele przed obiadem

no to ok, bo to szybkie w przygotowaniu. Jeszcze Ci doradze kilka rzeczy:
kremowki nie ubijaj za sztywno (to znaczy ona powinna byc dobrze ubita, ale
jest taki moment, ze powinno sie przestac miksowac, bo przestaje byc gladka,
konsystencja smietany sie zmienia, niestety nie wychodzi to na dobre naszym
kubkom smakowym) i najlepiej kup 30% z Mackow. Jest moim zdaniem
najsmaczniejsza, zawsze kupuje dwa male kartoniki. No i postaraj sie kupic
galaretke ananasowa, choc od biedy moze byc z owocow tropikalnych, ale
najlepszy efekt jest z ananasowa.

wkn

1. Data: 2003-03-06 13:56:32

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najsmaczniejsza, zawsze kupuje dwa male kartoniki. No i postaraj sie kupic
> galaretke ananasowa, choc od biedy moze byc z owocow tropikalnych, ale

Ja zawsze przestaje ubijac jak na smietanie odznacza sie mikser... tzn jak
przejade po niej czyms i slad zostaje. Ale raczej wczesnie przestaje bo
kilka razy wyszlo mi prawie maslo wiec juz baaaaaaaaardzo ostrozna jestem:-)
A swoja droga nie wiedzialam ze kremowki roznia sie od siebie smakiem:-)
Dobrze wiedziec. Teraz bede patrzyla co kupuje:-)
Dziekuje za rady

> wkn
Kropelka

1. Data: 2003-03-06 14:05:56

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Mar 2003, Kropelka wrote:

> [...]
> ubustwia ananasy mozna by jemu dogodzic hehehehe (taka milutka jestem:-) )
> Bede baaaaaardzo wdzieczna za pomysly:-)
Tort ananasowy
ciasto:
2 jajka
szklanka cukru
1/2 szklanki wody
1 1/5 szklanki maki
2 lyzeczki proszku do pieczenia
mala puszka drobno pokrojonego ananasa
masa:
jajko
2 lyzki masla
2/5 szklanki cukru
1/2 szklanki wiorkow kokosowych

Ubic cale jajka z cukrem, wlac wode, wsypac make wymieszana z proszkiem do
pieczenia. Ubic. Wysmarowac i wysypac tarta bulka duza tortownice. Wlac
ciasto i wstawic do piekarnika nagrzanego do temperatury 220 stopni na
okolo 25-30 minut. Ciasto musi byc lekko podpieczone, o slomkowym kolorze,
ale suche w srodku.
Przygotowac mase: rozpuscic maslo, wsypac cukier i, mieszajac, dodaj
jajko. Mieszac i tylko raz zagotowac. Zdjac z ognia, dodac wiorki,
wymieszac. Na podpieczone, gorace ciasto rozlozyc ananas razem z plynem.
Ciasto powinno byc wilgotne. Na ananas polozyc mase kokosowa. Wstawic do
piecyka na 10-15 minut, by masa sie zrumienila. Mozna podawac z bita
smietana.
Panterka

pomysł na zupe
ciasto dla diabetykow