ciasto dla diabetyka

From: "Grazyna" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: ciasto dla diabetyka
Date: Sat, 28 Jun 2003 12:33:16 +0200

Witajcie, baardzo dlugo mnie nie bylo, pozdrowki dla wszystkich ;-)))
Kochani , moja synowa jest diabetyczka. W zwiazku z tym prosze o jakies
wskazowki - jak upiec ciasto zeby smaczne bylo a rownoczesnie zawieralo
minimalma ilosc cukru?
Czy ktos ma w tej materii doswiadczenie?

Grazyna ktora chce dobra tesciowa byc ;-))