ciasto dla diabetyka

1. Data: 2003-06-28 10:33:16

Temat: ciasto dla diabetyka
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, baardzo dlugo mnie nie bylo, pozdrowki dla wszystkich ;-)))
Kochani , moja synowa jest diabetyczka. W zwiazku z tym prosze o jakies
wskazowki - jak upiec ciasto zeby smaczne bylo a rownoczesnie zawieralo
minimalma ilosc cukru?
Czy ktos ma w tej materii doswiadczenie?

Grazyna ktora chce dobra tesciowa byc ;-))

1. Data: 2003-06-28 20:22:41

Temat: Re: ciasto dla diabetyka
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kochani , moja synowa jest diabetyczka. W zwiazku z tym prosze o jakies
> wskazowki - jak upiec ciasto zeby smaczne bylo a rownoczesnie zawieralo

a jak sie liczy cukier z owocow? bo znam fajny przepis bez cukru i przy
okazji bez jajek i maki, ale ma w sobie banany i rodzynki, ktore slodkie
sa....i jak z miodem?

na www.puszkkka.vege.pl jest kilka takich ciast np.

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2630

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=91

1. Data: 2003-06-29 12:22:11

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grazyna" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Grazyna ktora chce dobra tesciowa byc ;-))

Ale ma być tylko bez cukru, czy zakazane są inne rzeczy - biała mąka,
banany, rodzynki itp|?
Sowa

Przypalony garnek
Grill - moja szkola
masa kajmakowa
Garnki
Pytanie o sprzet firmy Miele - co sadzicie?