ciasto marchewkowe - relacja

1. Data: 2004-09-03 06:47:17

Temat: Re: ciasto marchewkowe - relacja
Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:ch75rp$ogr$1@opal.icpnet.pl...
> Wlasnie upieklam dwa ciasta marchewkowe, jedno z przepisu Ktoski, a drugie
> zgodnie z przepisem Pascala.
> Ciasto Ktoski wyszlo rewelacyjne i z pewnoscia zrobie za jakis czas
> powtorke, ale tym razem z calej porcji, albo nawet i dwoch.
> Natomiast ciasto Pascala w smaku jest ok, ale wyszlo jakies takie troche
> kleiste.

Zaraz odfrune na skrzydelkach pychy. Moje ciasto wygralo z Pascalem......
Nio ale ciasto tak powaznie nie moje, to niezmodyfikowany przepis koleznki
mojej kolezanki, ktorej nazwiska, ani imienia nie znam, tak ze nie Wam nie
podam. Pewno przepis poczta pantoflowa kursuje moze z jakiejs gazety
wyciety.... Moze jutro ktos Ktoske oskarzy o plagiat:)

pozdrawiam
Ktoska

1. Data: 2004-09-03 06:52:27

Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o marchew surową prawda?
przyszło mi do głowy czy nie gotowana

Danka

1. Data: 2004-09-03 09:27:34

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Basiek wrote:
> Wlasnie upieklam dwa ciasta marchewkowe, jedno z przepisu Ktoski, a drugie
> zgodnie z przepisem Pascala.
(...)

A ja pieklam niedawno niby-piernik marchewkowy wg przepisu Sowy.
Niestety musialam go zmodyfikowac, gdyz bylo to ciasto dla osoby na
diecie, ktora m. in. nie moze jesc orzechow, ani cynamonu (!!! o
zgrozo!!!), dalam za to mnostwo rodzynek. Ciasto bardzo smakowalo, stad
wnioskuje, ze w wersji pierwotnej musi byc duzo lepsze (cynamon!!!)

Polecam z czystym sumieniem
Maria

1. Data: 2004-09-03 11:39:15

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o marchew surową prawda?
> przyszło mi do głowy czy nie gotowana
>
> Danka

Oczywiscie.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-09-03 11:56:46

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Basiek" pisze:

> Ja zmodyfikowalam przepis nie dodajac kakao.

A wiesz, ze ja znalazlam kilka przepisow w sieci na placek marchewkowy
bez kakao. Chociaz Ty juz musisz byc sztukmistrzem w omijaniu i
modyfikowaniu :-).

Pozdrawiam serdecznie,
eM

1. Data: 2004-09-03 17:13:05

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chociaz Ty juz musisz byc sztukmistrzem w omijaniu i
> modyfikowaniu :-).
> Pozdrawiam serdecznie,
> eM

Staram sie jak moge :-)
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-09-03 17:14:30

Od: "ewa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> jeżeli boisz się go robić a chcesz spróbować jak smakuje i o ile jesteś z
> Warszawy to proponuje ci przejechanie się do Galerii Ursynów. na I piętrze
> jest Britt Caffe i sprzedają tam najlepsze ciasto marchewkowe jakie w
życiu
> jadłam.

Malutki trójkącik tego ciasta kosztuje tam 9 zł. E.

Ciekawe? Czy ja wiem...
Curry/Kmin (p) dlugie.
Imieniny Izabeli
pierogi?
Nadmiar kotletow mielonych - zapiekanka?