ciasto na pizze

1. Data: 2004-04-16 12:03:38

Temat: ciasto na pizze
Od: "jasiek" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ciasto na pizze mozna mrozić?
bo wyszlo mi strasznie dużo i teraz nie wiem co zrobić z resztą

pozdrawiam :)

1. Data: 2004-04-16 12:14:05

Temat: Re: ciasto na pizze
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"jasiek" <b...@N...onet.pl> wrote in message
> czy ciasto na pizze mozna mrozić?
> bo wyszlo mi strasznie dużo i teraz nie wiem co zrobić z resztą
Zrób od razu pizze - potem tylko rozmrozisz, wrzucisz do piekarnika i
obiad gotowy. :-)

Hania

1. Data: 2004-04-16 13:26:25

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób od razu pizze - potem tylko rozmrozisz, wrzucisz do piekarnika i
> obiad gotowy. :-)
>
> Hania

Potwierdzam, odkąd mam mikrofalę, mrożę wszystko jak leci, ostatnio nawet
lazanię (ciekawe co wyjdzie z tego po rozmrożeniu)
Z drożdżowym trzeba tylko pamiętać, żeby zamrozić odpowiednio wcześnie,
wtedy jest po odgrzaniu dobre i świeże, takie ledwo ostudzone może być.

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

Re: Potrawa z ryżu
Prosba o mozliwy przepis na ciacho z Kebab Hut...
Canelloni - porblem z makaronem
jakie menu ?
Zupka z owocow morza - poludniowa