ciasto w 5 min

1. Data: 2003-01-26 21:37:05

Temat: ciasto w 5 min
Od: "K." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znacie moze jakis przepisik na pewne ciasto,takie co sie wszystko wrzuca
miesza i ma.Nie umiem zbytnio piec,gotowac itp a jak nie ma niczego na
weekend to jestem zla.Pomozcie!!!!!

Katie

1. Data: 2003-01-26 21:41:25

Temat: Re: ciasto w 5 min
Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam małe kokosanki WKN - zawsze sie udaja, roboty minutka, piecze sie z
8-10 minut i mniammniam...
ita
wklejam link
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis156.html

1. Data: 2003-01-26 21:49:17

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

K. wrote:
Nie umiem zbytnio piec,gotowac itp a jak nie ma niczego na
> weekend to jestem zla.Pomozcie!!!!!
>
> Katie
>
> Weekend sie konczy ;-)

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \

1. Data: 2003-01-26 22:24:23

Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.Nie umiem zbytnio piec,gotowac itp a jak nie ma niczego na
> weekend to jestem zla.Pomozcie!!!!!

Już go podawałam w tym miesiącu, ale proszę bardzo:
Ciasto Dorotki :-)
7 dużych jabłek (malinówek, najlepiej, ale z każdego gatunku wychodzi)
szklanka cukru (+cukier waniliowy)
2 szklanki mąki
3 jajka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody oczyszczonej

Jabłka obrać i pokroić na ósemki, a każdą ósemkę na pół ( w takie kawałki
średnie), zasypać cukrem i zostawić na pół godziny, aż puszczą sok. Potem
wsypać do nich mąkę, dodać jajka , proszek i sodę i wymieszać łyżką. Wylać
do keksówki i piec 45-60 minut. Gotowe.
Ja dodaję jeszcze posiekane (lub dla dzieci zmielone) orzechy i paczkę
przyprawy po piernika (lub cynamon), można też wsypać rodzynki.

Zawsze mi się też udaje "mieszane pałką", niestety nie pamiętam, kto go
podawał. Poszperaj w archiwum.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-01-26 22:51:08

Temat: ciasto-maczanka
Od: b...@g...pl (Katarzyna Nowak) szukaj wiadomości tego autora

Ja znam takie a jakie wy? W tym "moim macza sie mieso albo rybe
albo warzywa i smazy, a potrzebuje rozne inne. Moje jest takie:
3 jajka, 2/3 szkl. maki, pol szkl. sera zoltego, natke, bazylie i
sol roztrzepac trzepaczka dodawac powoli mleko, okolo pol szkln. I
na godzine do lodowy.

------------ R E K L A M A ------------
Konkurs z nagrodami w nowym serwisie o zarządzaniu finansami osobistymi "Moje
finanse" w Elfin.pl! Powstał dzięki wsparciu NBP w ramach programu edukacji
ekonomicznej. Patronem serwisu jest bank BPH PBK SA.
http://www.elfin.pl/mojefinanse/

1. Data: 2003-02-04 16:39:28

Od: "K." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

pychotkaaaaaaaa
Użytkownik "zuczek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Polecam małe kokosanki WKN - zawsze sie udaja, roboty minutka, piecze sie
> [...]

pieprzna salatka sledziowa- mniam:)
tlusty czwartek
kombiwar - czy można dokupić miskę?
fusili z wedzonym lososiem (P)