ciasto z coca-cola, czyli kokakola kejk

1. Data: 2004-09-16 22:41:47

Temat: Re: ciasto z coca-cola, czyli kokakola kejk
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Sep 2004 19:27:10 +0200, "Basiek"
<smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote:

>Ja tez mialam ciemniejsze miejsce na srodku placka i byl tam troche bardziej
>wilgotny. Myslalam, ze to przez fakt, ze pieklam z podwojnej porcji.
>Przedluzylam troche czas pieczenia i ciemne miejsce pozostalo, ale
>przynjamniej zrobilo sie mniej wiecej tak wilgotne jak reszta placka.

Hm... Ale czy normalnie ono wychodzi w miare jednolite w strukturze i
kolorze? Bo ja w koncu nie wiem czy ono mialo byc takie czy nie. Tam
gdzie bylo ciemne bylo bardziej zbite i faktycznie mokre, na goraco
bylo fajne, na drugi dzien tez dobre ale na trzeci dzien to juz jakos
za bardzo gumowate sie zrobilo.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

1. Data: 2004-09-17 06:32:57

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie bylo ciemne bylo bardziej zbite i faktycznie mokre, na goraco
> bylo fajne, na drugi dzien tez dobre ale na trzeci dzien to juz jakos

Niestety Ci nie powiem, bo u mnie zniknelo juz pierwszego dnia :)
Ale nie bylo zbyt mokre - tylko lekko wilgotne.
Pozdrawiam.
Basiek co mysli, kiedy zrobic powtorke :)

Jaki mikser?
placki marchewkowe
naczynie do kawarmy
prawdziwy chleb