ciaza a fizykoterapia?

1. Data: 2003-10-22 16:43:35

Temat: ciaza a fizykoterapia?
Od: "cetka ." <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

od kilku miesiecy staram sie zajsc w ciaze. lekarz przepisal mi 10 15-
minutowych zabiegow na interdyn na bole kregoslupa piersiowego. czy w tym
czasie powinnam wstrzymac sie z zachodzeniem w ciaze? moze nie ma takich
przewskazan? a moze wrecz przeciwnie - trzeba odczekac jakis czas?

bardzo mi zalezy na poznaniu waszych doswiadczen. pragnienie dziecka jest
wielkie, ale i bol plecow niemaly. niestety, moja lekarz ortopeda jest
swietna, ale jest krewna mojej kierowniczki z pracy i boje sie, ze jakbym
powiedziala o planowanej ciazy, to wylecialabym z hukiem - ale to juz inny
temat. napisalam to dlatego, zebyscie mi nie pisali, dlaczego po prostu nie
zapytam lekarza...

2. Data: 2003-10-24 18:31:03

Temat: Re: ciaza a fizykoterapia?
Od: "Olissa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje zająć się najpierw plecami a pózniej starać się o dziecko.Interdyn
jest dość dobrym zabiegiem p/bólowym,nie wolno jednak stosować go w
ciąży.Myślę,że jeżeli nie jest to poważna sprawa to 10 zabiegów interdynu plus
ewentualnie jakieś masaże lecznicze powinny pomóc,a naprawdę warto zrobić to
wcześniej bo w czasie ciąży też często zdarzają się bóle kręgosłupa.Warto
pomyśleć też o sobie.

poduszka
nadmierne gazy.
Ciąża -> news grupa
Sposoby naturalnego planowania rodziny
Konflikt serologiczny a planowanie rodziny