ciaza po 5 miesiacach od cesarki

1. Data: 2000-08-16 10:56:17

Temat: ciaza po 5 miesiacach od cesarki
Od: "maciek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

mam znajomych ktorzy bardzo sie przestraszyli iz narozrabiali za mocno
poniewaz po 5 miesiacach od cesarskiego ciecia sa w nowej ciazy ,

pytanie brzmi : czy beda na pewno musieli 'usuwac' ta ciaze czy jesli nie
beda chcieli istenieje jakies powazne ryzyko dla zdrowia matki , podobno
wszystkie poradniki mowia o tym iz po cesarce najwczesniej to jakies pelny
rok dwa a nie 5 miesiecy

nie maja dostepu do internetu a ja pomyslalem iz na tej grupie znajdzie sie
ktos kto ew. bedzie mogl udzielic jakiejsc porady zanim sie nie wybiora do
ginekologa

dziex i pozdrowienia
maciek

2. Data: 2000-08-16 15:59:38

Temat: Odp: ciaza po 5 miesiacach od cesarki
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maciek <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ndrum$t8r$...@n...tpi.pl...
> [...]
sie
> ktos kto ew. bedzie mogl udzielic jakiejsc porady zanim sie nie wybiora do

Witam...
a jakiej porady sie spodziewasz przed wizyta u ginekologa ??? co mozna
poradzic lepiej od lekarza ktory pacjentke zbada ???
jest ciaza ? trudno... nikt z tego powodu jej usuwac nie bedzie... w USG sie
okaze jaka jest grubosc blizny i ewnetualnie do elektywnego ciecia...
nalezy zyczyc zdrowia i powodzenia... majac nadzieje ze blizna jest gruba...

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny