cieknie kibel :)

1. Data: 2016-09-07 18:42:59

Temat: cieknie kibel :)
Od: karolm <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

zauważyłem ze cieknie mi kibel(na parterze - bardzo mało uzywany)
cieknie tak jakby na laczeniu z podloga, da sie cos zrobic?

2. Data: 2016-09-07 18:56:08

Temat: Re: cieknie kibel :)
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-09-07 18:42, karolm wrote:
> zauważyłem ze cieknie mi kibel

A nie jest tam za wilgotno i się skrapla? U mnie potrafiło skroplić
szklankę wody na ceramice i rozlać na kafelkach. Wyglądało jak wyciek.

3. Data: 2016-09-07 20:07:45

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-07 o 18:42, karolm pisze:
> cieknie tak jakby na laczeniu z podloga,
Podejrzewam, że nie na łączeniu z podłogą.
Leci Ci gdzie wyżej i spływa po muszli. Albo jak ktoś już sugerował,
skrapla się para, bo w muszli stoi zimna woda i po muszli będzie się
skraplać zawsze.

4. Data: 2016-09-07 21:46:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Sep 2016 20:07:45 +0200, Jawi napisał(a):

> Albo jak ktoś już sugerował,
> skrapla się para, bo w muszli stoi zimna woda i po muszli będzie się
> skraplać zawsze.

No- zwłaszcza w tym "bardzo mało używanym" wc w domu to musi być
strrrrasznie zimna ta woda! Albowiem długo stojąc jest ani chybi bardzo
oziębiona - pewnie do jakichś 25 stopni, czyli do jakże mroźnej temperatury
otoczenia w naszym obecnie mroźnym klimacie. Musi się ta para z otoczenia
naprawdę bardzo chcieć skraplać w tych iście antarktycznych warunkach - i
wybrała sobie w dodatku tylko ową nieszczęsną muszlę, jakby nie miała na
czem innem o TEJ SAMEJ (!!!) temperaturze :-D

5. Data: 2016-09-07 22:56:06

Od: Jawi <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-07 o 21:46, Ikselka pisze:

> [...]
> wybrała sobie w dodatku tylko ową nieszczęsną muszlę, jakby nie miała na
> czem innem o TEJ SAMEJ (!!!) temperaturze :-D

To jak już wiesz jak często jest używana to się podziel informacją. Żeby
woda się skraplała wystarczy raz/dwa razy dziennie. Do tego nawet
niewielkie źródło wilgoci typu suszenie prania, prysznic.
Bo tradycyjnie dużo napisałaś, ale nic na temat.
W jaki niby sposób ma cieknąć z muszli przy podstawie?
Jedyna możliwość to pęknięta ceramika, ale to nie byłby wtedy ot taki
sobie wyciek mały.

6. Data: 2016-09-08 06:28:26

Od: karolm <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

kibel jest na dole, nie jest jakos zbyt zimno, ale jest zadko uzywany,
woda spuszczana tam jest ze 2 razy na tydzien
prysznica nie ma na dole

7. Data: 2016-09-08 20:13:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Sep 2016 22:56:06 +0200, Jawi napisał(a):

> W jaki niby sposób ma cieknąć z muszli przy podstawie?
> Jedyna możliwość to pęknięta ceramika, ale to nie byłby wtedy ot taki
> sobie wyciek mały.

Może spływać woda po muszli w dół - od nieszczelnego połączenia z rurą
kanalizacyjną albo spod zbiornika spłuczki.
Pęknięcie też możliwe - wcale nie musi to być widoczne pęknięcie, może to
być niewidoczne gołym okiem pęknięcie, przez które powoli przesącza się
woda.

8. Data: 2016-09-10 08:50:39

Od: karolm <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

smierdzi troche moczem
ale musze zobaczyc bo kot na dole spi i moze korzysta :)

9. Data: 2016-09-10 11:40:16

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

karolm pisze:

> musze zobaczyc bo kot na dole spi i moze korzysta :)

http://wckici.pl/

Nie wiem, nie próbowałem (to znaczy mój kot nie próbował),
ale jakiś sens to ma.

--
Jarek

10. Data: 2016-09-11 10:31:33

Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-09-07 22:56, Jawi wrote:
> W jaki niby sposób ma cieknąć z muszli przy podstawie?

normalnie, na laczeniu muszli i rury

tylko ze jest to stosunkowo proste do zdiagnozowania, wystarczy zobaczyc
czy poziom w muszli spada

tym niemniej przy tych temperaturach ktore mamy i lazienkowej
wilgotnosci obstawiam kondensacje

Roleta elektryczna wewnętrzna do tkanin.
Aliexpress.pl (.com)
Virtualcourthouse.com SEX OFFENDERS
Deformujący sie basen rozporowy
Jaki mały szybkowar