cisnienie w ciazy

1. Data: 2003-10-02 08:09:46

Temat: cisnienie w ciazy
Od: "Mubuza" <m...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ktorego momentu cisnienie jest uznawane za zbyt wysokie i niebezpieczne u
ciezarnej? Czy bole glowy i uczucie ucisku w klatce moga o tym swiadczyc?
Czy gestoza moze wystapic pomimo braku obrzekow? Czy sa jakies domowe
sposoby (moze jakies herbatki ziolowe, moze melisa?) ktore to cisnienie
obnizaja?
W ktorym momencie nalezy niezwlocznie udac sie do lekarza? I jak
niezwlocznie? (mozna zaczekac w nocy do rana?)
Moze to sa dziwne pytania....ale ja maluczka i naprawde nie mam wiedzy w tym
zakresie..a cisnienie mi rosnie

Pozdrawiam
Mubuzia
--
There ought to be a better way to start the day than by getting
up in the morning.