clotrimazolum

1. Data: 2003-12-22 14:03:51

Temat: clotrimazolum
Od: majwe <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W środę zażyje ostatnią dawkę antybiotyku (duomaox), który ma
zlikwidowac zapalenie gardła. Czy powinnam profilaktycznie rozpocząc
przyjmowanie Clotrimazolum w celu zapobiegnięcia ewentualnym powikłaniom
poantybiotykowym w postaci drożdżycy?

Mój ginekolog zaleca mi przyjmowanie Clotrimazolum (tabletki
dopochwowe)przy różnych okazjach (np. zapalenie przydatków, pęcherza
moczowego czy zapalenie pochwy)...czy jest to zawsze wskazane i czy owy
lek jest całkowicie w owych sytuacjach bezpieczny?

Pozdrawiam przedświątecznie.
Maja

2. Data: 2003-12-22 17:53:41

Temat: Re: clotrimazolum
Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zlikwidowac zapalenie gardła. Czy powinnam profilaktycznie rozpocząc
> przyjmowanie Clotrimazolum w celu zapobiegnięcia ewentualnym powikłaniom

Ja proponuję Lactovaginal (dowcipnie) i Lakcid, lub Trilac doustnie.
Wszystkie te leki pomagają w odbudowie błon śluzowych (i zapobieganiu
grzybicom) między innymi po antybiotykoterapii. Są sprzedawane bez recepty.

Pozdrawiam również świątecznie :)

Livia

3. Data: 2003-12-22 18:14:44

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora