clotrimazolum

1. Data: 2003-12-22 14:10:49

Temat: clotrimazolum
Od: majwe <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W środę zażyje ostatnią dawkę antybiotyku (duomaox), który ma
zlikwidowac zapalenie gardła. Czy powinnam profilaktycznie rozpocząc
przyjmowanie Clotrimazolum w celu zapobiegnięcia ewentualnym powikłaniom
poantybiotykowym w postaci drożdżycy?

Dodam, iz mój ginekolog zaleca mi przyjmowanie Clotrimazolum (tabletki
dopochwowe)przy różnych okazjach (np. zapalenie przydatków, pęcherza
moczowego czy zapalenie pochwy)...ale czy jest to zawsze wskazane i czy
owy lek jest całkowicie w owych sytuacjach bezpieczny?

Pozdrawiam przedświątecznie.
Maja