co ciekawego na taras kupić

21. Data: 2004-06-14 20:51:40

Temat: Re: co ciekawego na taras kupić
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cal2f8$nh5$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Bardzo dobrze:-)Dziękuję, bo ja juz nie mam siły w necie zdjęć szukac:-(
>
> Gosia

A o "tradycyjnym" oleandrze pomyślałaś lub o mircie ??? Mirty da się
fantastycznie ciąć i kształtować. A jak ładnie wyglądają usypane słodko
pachnącymi kwiatuszkami !!!
Proponuję Ci same okazy na gorący śródziemnomorski taras (sama takowy
posiadam od południowej strony) ... na nim powinien być jeszcze krzew
rozmarynu oraz lawenda.

Serdecznie Miłka

22. Data: 2004-06-14 21:00:19

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

wiadomości

A co Ci się takiego w nim nie podobało ???

> Z tarasowych warto uprawiać lantanę -

O właśnie, lantana ... świetny pomysł !!!

(...) wajgele i (...)

Ale wajgela tak pięknie wygląda w gruncie, mnie byłoby szkoda jej tak dusić
w donicy, po za tym chyba zbyt mocno rośnie jak na donicę ???

> Pozdrawiam, Basia.

Serdecznie Miłka

23. Data: 2004-06-14 21:04:35

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> writes:

> Na tarasie się zagęszcza, ale miejsca sporo jeszcze jest :-)

Klona palmowego :-). Może być w jakiejś ładnej odmianie, np. z grupy
Linearilobum.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna z Tobago
Jadł wyłącznie ryż, kaszę i sago;

24. Data: 2004-06-14 21:05:09

Temat: Re[2]: co ciekawego na taras kupić
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Gosia!
W Twoim liście przeczytałem:

GP> O własnie,właśnie:-)Reszta proszona do odpowiedzi:-)

Mi najbardziej podoba się cytrusik Jafa. Łatwo i obficie
owocuje. Ma kształtne owoce.
Kuflik nie zakwitał mi przez wiele lat i ostatnio nie
przezimował. Nie rozpaczałem.
Krzysztof Marusiński

25. Data: 2004-06-14 21:12:34

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miłka wrote:

> A o "tradycyjnym" oleandrze pomyślałaś lub o mircie ???

Oleander ponoć trujący, a Gosia takich roślin unika ze względu na dzieci.
Pozdrawiam
Bea

26. Data: 2004-06-14 21:28:48

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

miłka napisał:
> KUFLIKA : zadziwiające kwiaty z bardzo długimi czerwonymi pręcikami,
> całość wygląda jak szczotka do butelek ;-)

A bo on się nawet tak po angielsku nazywa:
"Bottle brush tree"
Całkiem duże drzewo :-). I bardzo piekne. U nas ma szansę się utrzymać?

--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

27. Data: 2004-06-14 21:30:25

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proponuję Ci same okazy na gorący śródziemnomorski taras (sama takowy
> posiadam od południowej strony) ... na nim powinien być jeszcze krzew

Mam rozmaryn i lawendę:-)Oleandra się boje, bo podobno
trujacy???Mirta....jasne:-))

Gosia

28. Data: 2004-06-14 21:31:24

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:40CE14C2.3070901@poczta.onet.pl...

> Oleander ponoć trujący, a Gosia takich roślin unika ze względu na dzieci.

Właśnie, to samo napisałam:-)No cóż, albo dzieci.......albo akwarium:-))

Gosia

29. Data: 2004-06-14 21:32:18

Temat: Re: Re[2]: co ciekawego na taras kupić
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <k...@m...prv.pl> napisał w
wiadomości news:cal4b9$g3e$1@nemesis.news.tpi.pl...

Mi najbardziej podoba się cytrusik Jafa. Łatwo i obficie
owocuje. Ma kształtne owoce.
Kuflik nie zakwitał mi przez wiele lat i ostatnio nie
przezimował. Nie rozpaczałem.

Cytrusik Jafa:-)Fajnie brzmi,wpisuje na listę:-)

Gosia

30. Data: 2004-06-14 21:33:56

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tarasowych warto uprawiać lantanę - kwitnie od teraz do przymrozków,
> śliczna odmiana o kwiatach pomarańczowo-żółto-czerwonych, równie piękna
> 'Aloha' p lisciach żółto-zileonych i kwiatach żółtych (słabiej rośnie).
> Miałach lila-żółtą, ale jakaś nieładna była.
>
> Z krzaczorów ogrodowych na taras kilka berberysów (każdy inny), wajgele i
> frzewka sobie zrobić:-), żywotnikowca, pięciorniki choćby białe. Klony
> podobno nieźle rosną w donicach, pytałam dość wnikliwie Grzesia wczesną
> wiosną, choć ostatecznie unikbęłam pokusy:-))))

Basiu:-)cały Twój post trafił do folderu z listą zakupow:-))

Gosia,coraz bardziej zadowolona

Poradzcie jaka glebogryzarke?
Pompa do ogrodu..
wysiana trawa