co dalej z ciasteczkami?

1. Data: 2004-12-20 22:24:12

Temat: co dalej z ciasteczkami?
Od: "iska" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A wiec upieklam sobie pyszne ciasteczka, i teraz mam pytanko, czy moge je od
razu wsadzic do pudelek, tzn pol dnia juz przelezaly, czy musza lezec na
powietrzu czy jak? bo ja za bardzo nie mam ich gdzie trzymac dlatego
najchetniej wpakowalabym je od razu do pudelek, i wyniosla do naszej malej
"komorki", a jakie pudelka sa najlepsze?

Pozdrawiam :)

1. Data: 2004-12-21 00:40:49

Temat: Re: co dalej z ciasteczkami?
Od: "Iwona M." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja swoje staram sie trzymac w jak najchłodniejszym miejscu, ale nie staram
się jakoś specjalnie szczelnie ich zamykać.

pozdrawiam
Iwona.M

1. Data: 2004-12-21 22:33:47

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> najchetniej wpakowalabym je od razu do pudelek, i wyniosla do naszej malej
> "komorki", a jakie pudelka sa najlepsze?

masz na mysli pierniczki?
ja w koncu wpadlam na pomysl jak wykorzystac tuby po alkoholach :),
doskonale nadaja sie do trzymania ciastek. Wczesniej trzymalam je w
kartonowym pudelku. teraz polukrowane i w polowie "poczekoladowane" czekaja
na swoje przeznaczenie :)
--
Pozdrawiam - T0SIA

jakie ciasteczka?
Garnki żeliwne czy rzeczywiscie są takie rewelacyjne ?
kurczak w zupie cebulowej
pierniczki
Chleb kukurydziany