co do karpia

1. Data: 2010-11-19 19:16:58

Temat: co do karpia
Od: dylemat <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Proszę powiedzcie co podajecie w wigilię do pieczonego karpia. U nas w
domu zawsze była do niego sałatka jarzynowa, ale może macie lepsze
pomysły.

2. Data: 2010-11-19 19:38:43

Temat: Re: co do karpia
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Nov 2010 11:16:58 -0800 (PST), dylemat napisał(a):

> Proszę powiedzcie co podajecie w wigilię do pieczonego karpia. U nas w
> domu zawsze była do niego sałatka jarzynowa, ale może macie lepsze
> pomysły.

Sałatka z selera, jabłka, rodzynek i orzechów.

3. Data: 2010-11-19 20:44:40

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Talerz

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

4. Data: 2010-11-19 20:49:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Nov 2010 20:38:43 +0100, Ikselka napisał(a):

> Sałatka z selera, jabłka, rodzynek

Rodzynków, oczywiście.

> i orzechów.

J.p.

5. Data: 2010-11-20 14:24:10

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jemy pieczonego, a smażonego. Do niego pieczywo i chrzan albo
kapustę z grochem /przygotowaną z kiszonej kapusty/.

Sałatka jarzynowa jakoś mi mało świąteczna jest, ale to nie moje
święta /a Dylemata/, więc nie krytykuję.

Ania

6. Data: 2010-11-20 15:00:21

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-19 20:16, dylemat pisze:
> Proszę powiedzcie co podajecie w wigilię do pieczonego karpia. U nas w
> domu zawsze była do niego sałatka jarzynowa, ale może macie lepsze
> pomysły.

Po grecku , no i rybka lubi plywac !

7. Data: 2010-11-20 16:00:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha" <c...@t...pl> wrote in message
j.googlegroups.com...
[...]

Witaj Aniu!
Dawno Ciebie na kuchni nie było.
Karp w galarecie.

8. Data: 2010-11-20 19:23:39

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-19 20:16, dylemat pisze:

> Proszę powiedzcie co podajecie w wigilię do pieczonego karpia. U nas w
> domu zawsze była do niego sałatka jarzynowa, ale może macie lepsze
> pomysły.

U mnie też - do smażonego.

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2010-11-20 20:19:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-20 15:24, czeremcha pisze:

> Nie jemy pieczonego, a smażonego. Do niego pieczywo i chrzan

A to do galaretowego - z tym że chrzan w formie sosu.

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2010-11-22 07:39:57

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
[...]

a czemu malo swiateczna? Faktem jest ze bardziej mi sie kojarzy z wielkanoca
niz Bozym narodzeniem, ale.. czemu nie? hehehe

Lampucera
KU_PAMIĘCI...
Przepis na ciastka z Coffee Heaven
Musaka z wątróbki