co dobrego z masy marcepanowej?

1. Data: 2006-05-10 11:32:15

Temat: co dobrego z masy marcepanowej?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam wczoraj moja ulubioną masę marcepanową, ale wolałabym jej tym razem
nie zjeść w całości samej.
Pomyślałam, że pewnie można byłoby zrobić z niej jakieś nadzienie do
rogalików, albo tartę, albo może jeszczse coś innego.
Macie jakieś sprawdzone pomysły na słodkości z marcepanem?

Dzięki wszystkim i pozdrawiam
Barbara i Maleństwo

2. Data: 2006-05-10 12:08:33

Temat: Re: co dobrego z masy marcepanowej?
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 May 2006 13:32:15 +0200, Barbara K. napisał(a):
> [...]
> rogalików, albo tartę, albo może jeszczse coś innego.
> Macie jakieś sprawdzone pomysły na słodkości z marcepanem?

eee, ja bym tam zjadła :)
a gdzie sie takie dobrości kupuje?
to to w puszkach jest czy proszku czy jak...

mufassa
dotychczas jedząca marcepany w *batonach*
acha, polecam MARGOT ze Słowacji :)

3. Data: 2006-05-10 13:40:14

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> Kupiłam wczoraj moja ulubioną masę marcepanową(...)

a gdzie kupilam ???
Mars (zywotnie zainteresowany taka masa)...

4. Data: 2006-05-10 13:44:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

> a gdzie kupilam ???
> Mars (zywotnie zainteresowany taka masa)...

Witam!

Prosta do zrobienia.

5. Data: 2006-05-10 13:46:57

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Marsjasz" <d...@w...pl> wrote in message

> Witam!
>
> Prosta do zrobienia.
Witam
nigdy nie robilem (podobno duzej ilosci migdalow potrzebuje i na nasze
warunki migdalowe sie nie oplaca)...
ale jesli sluzy Pan przepisem to chetnie skorzystam...
pozdr
Mars

6. Data: 2006-05-10 14:13:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warunki migdalowe sie nie oplaca)...
> ale jesli sluzy Pan przepisem to chetnie skorzystam...

Aby taniej było można zrobić mieszaną masę (migdały + orzechy)...

7. Data: 2006-05-10 16:00:30

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee, ja bym tam zjadła :)

Pewnie tak się skończy :-)

> a gdzie sie takie dobrości kupuje?
> to to w puszkach jest czy proszku czy jak...

Jest w kawałku, zapakowana w foliowe opakowanie. W Poznaniu w markecie pani
powiedziała, że jakiś pan przywozi im to z Niemiec.

> mufassa
> dotychczas jedząca marcepany w *batonach*
> acha, polecam MARGOT ze Słowacji :)

Niestety unikam tych batonowych marcepanów, bo są oblane czekoladą, której
nie mogę :-(

Pozdrawiam serdecznie
Barbara i Maleństwo

8. Data: 2006-05-10 16:06:27

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie kupilam ???
> Mars (zywotnie zainteresowany taka masa)...

Witaj,
Kupiłam w markecie w Poznaniu, ale jak pisałam wyżej podobno przywozi im to
jakiś pan z Niemiec.
Jest dokłądnie tej firmy i wygląda tak:
http://www.zentis.pl/gesamt.php?lang=pl_PL&kopf=03-0
1-00-00-00&link=03-00-00-00-00
(przepraszam za długi link, ale coś mi tinylink nie działa!!!)

Pozdrawiam serdecznie
Barbara i Maleństwo

9. Data: 2006-05-10 16:41:31

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-10 18:06:27 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Barbara K.* skreślił te oto słowa:

> [...]
1-00-00-00&link=03-00-00-00-00
> (przepraszam za długi link, ale coś mi tinylink nie działa!!!)

W PiPie jest normalnie dostępny, ok. 10 zł kosztuje.

Ale jak macie kogos znajomego w Szwecji to go zgwałcie o ichnią masę
migdałową (lepsza od marcepanowej) - coś tak obłednego w smaku, że ach...
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

10. Data: 2006-05-10 17:21:47

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W PiPie jest normalnie dostępny, ok. 10 zł kosztuje.

Ja za swój dałam jakieś 8 zł, ale za 10 pewnie też bym go kupiła - jest
pyszny, ale chciałabym z nim cos upiec tak, żeby nie zepsuć, bo szkoda...

Pozdrawiam
Barbara i Maleństwo

Ludzie!
DO