co kto znalazl pod choinka?

1. Data: 2002-12-27 08:41:28

Temat: co kto znalazl pod choinka?
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moze pochwalicie sie jakie kosmetyki przyniosl wam Mikolaj?

Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-12-27 09:45:44

Temat: Re: co kto znalazl pod choinka?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vei wrote:

> Moze pochwalicie sie jakie kosmetyki przyniosl wam Mikolaj?

Moge pochwalić L'Oreal tusz do rzęs wydłużający. Nie pogrubia, nie
skleja,
i jeszcze (trzeci dzień :-)) mnie nie uczulił. W kolejce leży drugi,
jescze nawet
nie otwarty - trochę odstrasza mnie reklama, że daje wygląd sztucznych
rzęs.

Krycha

1. Data: 2002-12-27 09:52:51

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vei <a...@g...pl> wrote:
> Witam
>
> Moze pochwalicie sie jakie kosmetyki przyniosl wam Mikolaj?

Ja dostalam wode Donna Karran New York i zestaw Laura Bianni (bodajze)
w takiej super kosmetyczce - zestaw byl kupiony tylko dla tej
kosmetyczki, ale kosmetyki trafione, z algami, slicznie pachna:-)
Moj Mikolaj byl w tym roku bardzo mily i dzis wyjezdzam do Paryza, takze
zycze wszystkim duzo Radosci w Nowym Roku!!!

megi

1. Data: 2002-12-27 11:47:08

Od: "mala m" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze pochwalicie sie jakie kosmetyki przyniosl wam Mikolaj?
Truth CK, cienie sephory i pedzle :)
tyle z kosmetykow reszta to raczej praktyczne ;)
pozdrawiam
mala m

1. Data: 2002-12-27 12:36:17

Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vei <a...@g...pl> napisał(a):

> Moze pochwalicie sie jakie kosmetyki przyniosl wam Mikolaj?

Perfumy Salvadora Dali - Daliflore ;-)) O ile mnie pamięć cop do nazwy nie
myli ;-))

1. Data: 2002-12-27 12:47:35

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Moze pochwalicie sie jakie kosmetyki przyniosl wam Mikolaj?

Cześć!
Tyle dobrego mi naprzynosił, że aż!!! :-)
Żel pod prysznic Soft&Silky Oriflame, krem do rąk i do stóp tejże firmy, żel
pod prysznic i antyperspirant Jardins du Monde Yves Rocher, całą serię LipoCELL
Bloker Ziai i dużo kolorowych: wspominany już przeze mnie tusz Diora Long'optic
koloru purpurowego, a także błyszczyki: EFFET 3D Bourjois- beżowy i podwójny
różowy Revlonu. Do tego jeszcze puder w pędzlu Bourjois... Ogromnie dużo tego,
nigdy tyle nie dostałam... Ale prawda jest taka, że objeździłam całą rodzinę na
Święta :-))) Bardzo się ze wszystkiego cieszę i będę się dzielić
spostrzeżeniami, jeżeli będzie taka potrzeba.
pozdrawiam serdecznie
magda m.

1. Data: 2002-12-27 12:48:29

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-27 12:49:29

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, że dwa razy!!! przepraszam!
magda m.

1. Data: 2002-12-27 13:07:05

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Moze pochwalicie sie jakie kosmetyki przyniosl wam Mikolaj?

Dostalam Lift Activw Vichy w zestawie, tusz YSL effect faux cils, wode
Elizabeth Arden "zielona herbata" i meteoryty Guerlain :-) Wszystko trafione
i bardzo sie ciesze:-)
A wczoraj dopiero zajrzalam do probek ktore dolozyli mi do moich zakupow i
znalazlam duze (15ml) probki kremow Shiseido - tez fajnie:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-12-27 13:26:39

Od: "mala m" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wczoraj dopiero zajrzalam do probek ktore dolozyli mi do moich zakupow i
> znalazlam duze (15ml) probki kremow Shiseido - tez fajnie:-)
Shiseido...mniam :)
jak kiedys bedziesz w perfumerii sprawdz sobie taki zielony krem do ciala.
Bardzo mi sie podoba zapach tej serii :)
to ot tak na marginesie ;)
mala m

a pochwale sie :-)
kredka wodoodporna