co kupic mezowi????

11. Data: 2003-07-26 19:35:53

Temat: Re: co kupic mezowi????
Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota vanilla sky widocznie straciła kontakt z nadświadomością
popełniając:

> Dzieki za podpowiedzi!!!!!!!!!!!!!!!

Daj mu coś, z czym najtrudniej będzie Ci się rozstać.

puchaty

12. Data: 2003-07-26 19:45:50

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
..

> Daj mu coś, z czym najtrudniej będzie Ci się rozstać.

przyszla mi do glowy... nerka:)

no co ty - stary - co mozna dac mezowi, z czym trudno sie rozstac? misia z
dziecinstwa? ulubiona bluzke?:)

13. Data: 2003-07-26 21:42:56

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż vanilla sky i te mądrości wymagają mojej
stanowczej erekcji:

> Mam pytanie i bede bardzo wdzieczna za wszelkie pomysly:) Co mozna kupic
> mezowi na rocznice slubu???? Prosze pomozcie bo mnie sie juz pomysly
> wyczerpaly:( Zegarki, prefumy, cos z ubrania juz dostawal:( musi to byc cos
> szczegolnego bo to nasza pierwsza rocznica slubu:))))))))

Kupić, kupić... ZROBIĆ! :)

Wersja hardcore: zrób mu gałę na DZIEŃ DOBRY, jeszcze w łóżku, gdy
będzie spał :))
A potem mówisz tak: "Dzień dobry! Dziś nasza rocznica, Skarbeńku! Ty
na wieczór zapewniasz prowiant - ma być pizza i dwie butelki wina, a
ja zadbam o resztę..."

Wieczorem zaś przebierasz się w najbardziej sexy rzeczy (domyślnie: za
prostytutkę) i będziesz WYJĄTKOWO perwersyjna, skora do współpracy i
nowych rzeczy...

Gwarantuję, że tej rocznicy dłuuuuuugo nie zapomni ;)

> Dzieki za podpowiedzi!!!!!!!!!!!!!!!

Hm, nie ma za co - doradzisz mojej tak kiedyś i będziemy kwita... :]

--
Wszystkie wypowiedzi są moje, niezmyślane ale i nieprzemyślane.
Z poważaniem - aczkolwiek niekoniecznie poważnie,

14. Data: 2003-07-26 21:43:13

Od: "Paulinka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Gwarantuję, że tej rocznicy dłuuuuuugo nie zapomni ;)

> Hm, nie ma za co - doradzisz mojej tak kiedyś i będziemy kwita... :]
Dawid TY się chyba nudzisz...

A skąd wiesz, ze _niektóre_ ( podkreślam niektóre bo wiem, ze nie
wszystkie ) tak właśnie nie czynią bez okazji...?!!
Dla mnie poświęceniem rocznicowym było by umycie sterty naczyń, wypastowanie
podłóg i uprasowanie ubrań, ale to co _TY_ zaproponowałeś to czysta
przyjemność, tym bardziej, ze zawsze można liczyć na rewanż...

Pozdrawiam
Paulinka

15. Data: 2003-07-27 08:38:22

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Z. Boczek wyklawiaturzyl(a):

> [...]
>
> Wieczorem zaś przebierasz się w najbardziej sexy rzeczy (domyślnie: za
> prostytutkę) i będziesz WYJĄTKOWO perwersyjna, skora do współpracy i

wiesz jesli tak ma byc tylko w rocznice, to wiele tych rocznic nie
bedzie.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

16. Data: 2003-07-27 14:57:16

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota rena widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> no co ty - stary - co mozna dac mezowi, z czym trudno sie rozstac? misia z
> dziecinstwa? ulubiona bluzke?:)

To chińska maksyma. Można ją zrozumieć na wiele sposobów:-)

Nie ważne co się daje, tylko jakie temu towarzyszą uczucia.

puchaty

17. Data: 2003-07-27 16:36:22

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Paulinka i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Dawid TY się chyba nudzisz...

Czemu? :)

> A skąd wiesz, ze _niektóre_ ( podkreślam niektóre bo wiem, ze nie
> wszystkie ) tak właśnie nie czynią bez okazji...?!!

Pewności mieć nie mogę... z dwojga złego (kupić/zrobić?) napisałem
swoją wizję :)

> Dla mnie poświęceniem rocznicowym było by umycie sterty naczyń, wypastowanie
> podłóg i uprasowanie ubrań, ale to co _TY_ zaproponowałeś to czysta
> przyjemność, tym bardziej, ze zawsze można liczyć na rewanż...

No ale kto powiedział, że to ma być poświęcenie? :)))
ZŁE ZAŁOŻENIA! :)

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Nie mam nic przeciwko panu Boczkowi ;-)" (c) by Xena.

18. Data: 2003-07-27 21:33:05

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Bischoop i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> wiesz jesli tak ma byc tylko w rocznice, to wiele tych rocznic nie
> bedzie.

No ale codziennie perwerą też TŻeta nie można, bo zacznie na wstydliwe
uczennice z LO spoglądać ukradkiem ;)
Raz na tydzień... tak, to jest dobre :)
[Z. Boczek z pomysłem na wrestlera skaczącego z narożnika łóżka ;]]

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Poczytam sobie twoje listy, bo niektóre są zabawne"

19. Data: 2003-07-27 21:45:58

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla sky" <v...@t...pl> wrote in message
> [...]
cos
> szczegolnego bo to nasza pierwsza rocznica slubu:))))))))

A o czym marzy?

Jacek

20. Data: 2003-07-28 06:47:15

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> uczennice z LO spoglądać ukradkiem ;)
> Raz na tydzień... tak, to jest dobre :)
> [Z. Boczek z pomysłem na wrestlera skaczącego z narożnika łóżka ;]]

alez raz mozna w doktora a raz poszukiwacza itd itd itd.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

Zakupoholizm
od 1 sierpnia-polecam wakacje dla dzieciaków
Dzieci
zazdrość
Kto to jest troll?