co mi jest

następny post »
From: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: co mi jest
Date: Thu, 16 Nov 2006 19:09:19 +0100

witam

wczoraj koło godziny 12:00 zaczęłem odczuwać dyskomfort w okolicy brzucha,
trudno okreslic co dokladnie, coś jakby mdłości.
robiło mi się słabo i niedobrze, ledwo z pracy wróciłem do domu.
Położyłem się i leżałem - było mi niedobrze i odczuwalem jakby mdłości,
pojawił się też ból głowy (taki napięciowy, dziwny).
Wzięłem wcześniej Maalox który na pare min. nie oddawałem raczej
kału (jedynie ze 3 razy biegunka) i brzuch mnie nie bolał raczej, bardziej
sie meczylem z tymi mdłościami, które jakoś na szczescie wymiotow nie
powodowały ale było mi tak nie dobrze że próbowałem to jakoś
sprowokować - nie udało się.

Jakoś w końcu zasnęłem, dziś jest lepiej, niemam już bólu głowy a ogólne
osłabienie,
kręci mi się w głowie a co do "brzucha" (bo niewiem co to za organ to
powoduje),
ciągle mam lekkie mdłości, taki dyskomfort który niedaje spokoju.

Obecnie biore maalox, salotannal i węgiel.
co to może być ?

--
gg:2048838; www.aphextwin.only.pl
Soltek FRN2-L; Barton 2500@3200; 2x512ram (Goodram);