co na obiad?

1. Data: 2001-11-14 09:19:25

Temat: co na obiad?
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie intensywnie zastanawiam sie co przygotowac na dziesiejszy obiad. Mam
ogolny zarys, ale jak to wszystko sensownie polaczyc ? Co mam?

fasolka w puszce
ziemniaki
kukurydza i groszek w puszce
marchew
cebula
tunczyk
ser zolty
przecier pomidorowy

cos tam moge dokupic, ale najchetniej niewiele. Chcialabym zrobic jakas
smaczna zapiekanke. Macie jakies pomysly?
Asia

1. Data: 2001-11-14 09:35:14

Temat: Re: co na obiad?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9std1j$2q8$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> cos tam moge dokupic, ale najchetniej niewiele. Chcialabym zrobic jakas
> smaczna zapiekanke. Macie jakies pomysly?

A może zrób makaron z tuńczykiem, ja go bardzoi lubię. Marchewke w drobna
kostkę, odrobina cebulki, poddusić, dodać groszek i kukurydzę (nie
przesadzić z kukurydzą, bo będzie za słodkie) + tuńczyk z puchy, sól,
pieprz, ostra papryka, troche przecieru.
potem podsmażyć na patelni razem z ugotowanym al dente makaronem, mniam :-))

Wkn

1. Data: 2001-11-15 08:50:52

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> wrote in message news:9stdvc$aqe$1@news.tpi.pl...

> [...]
> pieprz, ostra papryka, troche przecieru.
> potem podsmażyć na patelni razem z ugotowanym al dente makaronem, mniam

dzieki za pomysl - makaron z tunczykiem bedzie dzis a wczoraj zrobilam
jednak co innego, bo juz nastawialam sie na ziemniaki i fasola. podgotowalam
ziemniaki i marchewke w plastrach, podsmazylam cebule. Do wysmarowanego
naczynia wylozylam ziemniaki i marchew, na to cebula wymieszana z fasolka i
wyszstko zalane mieszanka jajka, mleka (odrobina) i serka topionego. Kazda
warstwa byla dosc mocno przyprawiona pieprzem, sola, majerankiem i przyprawa
do ziemniakow. Do masy jajecznej dodalam trosze chilli. Zapiekalam 20 minut
na 250 stopni i wyszlo pyszne.

Asia

Gorzka brukselka.
zupka z serka topionego
Gołąbki
Jarek [troll] – relacja z kolacji
Gołąbki prawie z mikrofalówki - wczorajsze doświadczenie...