co na odbarwienia skory?

1. Data: 2004-03-27 09:10:18

Temat: co na odbarwienia skory?
Od: "TRACK" <t...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostalem tutaj odeslany :) Mam taki problem.

Witam wszystkich grupowiczow. Mam taki problem. Mam ciemna karnacje i
ewentualne wypryski i krosty pozostawiaja po sobie odbarwienia. Mam
nadzieje, ze wiecie oco mi chodzi. Problem jest taki, ze jest to dosc
widoczne i chcialbym sie tego pozbyc. Znacie jakis sposob? Z gory wielkie
dzieki za wszelka pomoc.

TRACK

1. Data: 2004-03-27 09:51:41

Temat: Re: co na odbarwienia skory?
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

TRACK wrote:
> [...]
> nadzieje, ze wiecie oco mi chodzi. Problem jest taki, ze jest to dosc
> widoczne i chcialbym sie tego pozbyc. Znacie jakis sposob? Z gory

O ile dobrze rozumiem, zostają Ci na skórze czerwone ślady po krostkach
itd.? W moim przypadku idealnie sprawdza się mydełko złuszczające Clinique i
krem Total Turnaround tej samej firmy. Są to kosmetyki o działaniu
złuszczającym. Myślę, że tradycyjne peelingi też powinny pomóc, ewentualnie
jakieś profesjonalne, wykonane u kosmetyczki. Z tym, że te zabiegi do
najtańszych nie należą.
Poza tym, opalanie. Opalona cera zyskuje zwykle jednolitą barwę.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-27 10:16:51

Od: "TRACK" <t...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najtańszych nie należą.
> Poza tym, opalanie. Opalona cera zyskuje zwykle jednolitą barwę.
---------------------------

Nie czrwone, a raczej brazowe :| ciemna karnacja...

TRACK

1. Data: 2004-03-27 10:36:47

Od: "ms" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ewentualne wypryski i krosty pozostawiaja po sobie odbarwienia.
> chcialbym sie tego pozbyc.

Krem ACNE-DERM polecany jest dla osób z trądzikiem
pospolitym (Acne vulgaris) i przebarwieniami skóry (melanoderma).
Nie wiem czy nie jest tylko na recepte (moze ja wypisac internista), ale
jest rewelacyjny.

Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2004-03-27 10:40:27

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TRACK" <t...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> Nie czrwone, a raczej brazowe :| ciemna karnacja...

Dermabrazaja
- ja się wybieram w przyszłym miesiącu - to mogę Ci po tym zdać relację jak
wygląda skóra z podobnymi jak Twoje problemami, po zakończeniu zabiegu.

Sowa

1. Data: 2004-03-27 13:02:11

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> wrote in message news:c43lmm$2mt$1@news.onet.pl...

> Dermabrazaja
> - ja się wybieram w przyszłym miesiącu - to mogę Ci po tym zdać relację jak
> wygląda skóra z podobnymi jak Twoje problemami, po zakończeniu zabiegu.

idziesz na dermabrazje, czy mikrodermabrazje? ;)

bo dermabrazja, to powazniejszy zabieg, bo sie po nim wyglada
jak upior przez kilka dni. usuwa sie bowiem nie tylko naskorek, a
i zachacza o skore wlasciwa. a w mikrodermabrazji tylko warstwe
pierwsza naskorka.

iwon(k)a

1. Data: 2004-03-27 15:22:15

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> idziesz na dermabrazje, czy mikrodermabrazje? ;)

MIKROdermabrazję ziołową.
Przynajmniej tak mi się wydaje - na razie umówiłam się z kosmetyczką na
wstępną wizytę i obgadanie tematu do końca - więc _wydaje_ mi się, że jednak
faktycznie mikrodermabrazję.

Sowa

1. Data: 2004-03-27 15:29:20

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:
> [...]
> jak upior przez kilka dni. usuwa sie bowiem nie tylko naskorek, a
> i zachacza o skore wlasciwa. a w mikrodermabrazji tylko warstwe

A czy istnieje jakieś ryzyko powikłań w przypadku mikrodembrazji?

Ligeia

1. Data: 2004-03-27 16:25:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ligeia" <e...@t...pl> wrote in message news:c447sr$jr5$1@mamut.aster.pl...

> A czy istnieje jakieś ryzyko powikłań w przypadku mikrodembrazji?

wydaje mi sie, ze nie, bo usuwa sie tylko wierzchnia warstwe
naskorka. wszelkie uszkodzenia czy ingerencja w tym zakresie nie
daje trwalych uszkodzen, typu blizny itp zreszta wlasnie
chodzi o to, zeby usunac warstwe rogowa naskorka. jedyne co to trzeba
potem smarowac sie filtrami, bo nie ma pelnej grubosci
tej warstwy. dopiero uraz w zakresie
skory wlasciwej moze dac powikalania. dlatego dermabrazje ma
wykonywac lekarz. ja chodze na mikrodermabrazje czateczkami aluminium, jedym
zagrozeniem o ktorym wiem, to ew uczulenie na aluminium. zakres dzialania podobny
do np kwasow owocowych.

iwon(k)a

1. Data: 2004-03-27 19:43:26

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

też na początek proponowałabym Acne-derm (od lipca 2003 jest bez recepty).
do tego krem z filtrem na dzień. dopiero jak to nie pomoże zabrałabym sie za
różnego rodzaju zabiegi ze złuszczeniem, które jednak wychodzą drożej.

goldwell
szkolenie zakładania tipsów - Kraków?
SPA Avon
Sól borowinowa
Szukam wody hamamelisowej:-) w Warszawie