co na zatwardzenie?

1. Data: 2009-04-10 12:52:41

Temat: co na zatwardzenie?
Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi nie o profilaktyke, tylko czy jakis specyfik mozna przyjac, gdy
zatwardzenie juz jest a z powodu hemoroidow nie powinno sie go miec? taka
odwrotnosc wegla?...

2. Data: 2009-04-10 12:59:56

Temat: Re: co na zatwardzenie?
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> chodzi mi nie o profilaktyke, tylko czy jakis specyfik mozna przyjac, gdy
> zatwardzenie juz jest a z powodu hemoroidow nie powinno sie go miec? taka
> odwrotnosc wegla?...
Może magnez w dużej dawce?
Pozdr.
A.

3. Data: 2009-04-10 13:19:22

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. pisze:
> chodzi mi nie o profilaktyke, tylko czy jakis specyfik mozna przyjac, gdy
> zatwardzenie juz jest a z powodu hemoroidow nie powinno sie go miec? taka
> odwrotnosc wegla?...

A Wojaka Szwejka Haszka czytałeś/czytałaś?

Tam radzili sobie z takimi sprawami błyskawicznie i zdrowo, bez żadnej
chemii farmaceutycznej. :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Lewatywa

"Szczytem mody na stosowanie lewatywy były czasy Moliera i Króla Słońce,
Ludwika XIV, gdy uważano ją za konieczny, codzienny zabieg kosmetyczny,
aplikowany bez skrępowania nawet podczas dworskich spotkań."

;>

STranger

4. Data: 2009-04-10 13:21:09

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STranger" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> "Szczytem mody na stosowanie lewatywy były czasy Moliera i Króla Słońce,
> Ludwika XIV, gdy uważano ją za konieczny, codzienny zabieg kosmetyczny,
> aplikowany bez skrępowania nawet podczas dworskich spotkań."

wiesz, ale to odpada z 2 powodow...przy hemoroidach dosc boli wprowadzenie
enemy. a zaparcie lapie nie tylko w domu, gdzie mozna by bylo zrobic
lewatywe, ale i w innych miejscach np. w pracy....

5. Data: 2009-04-10 22:56:50

Od: "looker" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi mi nie o profilaktyke, tylko czy jakis specyfik mozna przyjac, gdy
> zatwardzenie juz jest a z powodu hemoroidow nie powinno sie go miec? taka

Colon C

6. Data: 2009-04-11 02:30:39

Od: "Andrzej " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. <t...@o...pl> napisał(a):

> chodzi mi nie o profilaktyke, tylko czy jakis specyfik mozna przyjac, gdy
> zatwardzenie juz jest a z powodu hemoroidow nie powinno sie go miec? taka
> odwrotnosc wegla?...
Kup szynke w hipermarkecie na stoisku, gdzie do wyboru jest kilkanascie jej
rodzajow i zwroc uwage, zeby ekspedientka nie brala do krojenia kawalka, ktory
lezy blisko szyby od Twojej strony [bo tam klada te, ktore wygladaja najlepiej
i w zwiazku z tym moze to byc cos swiezego], lecz z tylu, czyli blizej od
strony sprzedawcy. Tam na pewno jest wedlina przeterminowana. Jezeli zalozysz
na nos ciemne okulary - znak ze masz klopoty ze wzrokiem, jest wiecej niz
pewne, ze sprzedadza Ci cos nie pierwszej swiezosci, co w ciagu kilku godzin
od spozycia wywola rozwolnienie. Skutek gwarantowany. Raz to nawet trzy dni
mnie biegunka po takiej szynce meczyla :).
Pozdrawiam Andrzej

7. Data: 2009-04-11 09:09:37

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> m. <t...@o...pl> napisał(a):
> Kup szynke w hipermarkecie na stoisku, gdzie do wyboru jest kilkanascie
> jej
> rodzajow i zwroc uwage, zeby

dzieki za dobre rady, ale pacjent nie je miesa:)

8. Data: 2009-04-11 14:54:04

Od: "Marta" <...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śliwki suszone żuj albo kompocik z suszu popijaj

9. Data: 2009-04-11 21:48:35

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m. wrote:

> chodzi mi nie o profilaktyke, tylko czy jakis specyfik mozna przyjac, gdy
> zatwardzenie juz jest a z powodu hemoroidow nie powinno sie go miec?

Ja raz wziąłem bisacodyl po zabiegu na żylaki odbytu. Lekarz który mi dał 2
czy 3 tabletki ostrzegał aby go nie brać częściej jak raz na kwartał. A
najlepiej wcale.

Producent
Polfa-Rzeszów, Polska.
Polfa-Poznań, Polska.
Forma leku: czopki 10 mg; drażetki 5 mg; tabletki powlekane 5 mg.
Zawartość substancja czynna - bisacodyl.
Zamienniki Leku Bisacodyl

Sposób działania Bisacodyl ma bezpośrednie działanie na ścianki jelit.
Motoryka jelit zostaje wzmożona, a płyny zostają zatrzymane w jelitach.
Zawartość przewodu pokarmowego staje się bardziej miękka i większa
objętościowo, przesuwa się zatem szybciej przez jelita. Tabletki dają efekt
po około 8 godzinach, natomiast czopki działają szybciej; efekt ich
działania następuje po 30-60 minutach. Bisacodyl powoduje gruntowne
wypróżnienie, dlatego musi minąć kilka dni zanim nastąpi potrzeba
następnego wypróżnienia.
Zastosowanie Przejściowe zaparcie. Przed badaniem rentgenologicznym jelit. W
celu ułatwienia wypróżnienia w bólach odbytnicy związanych z jej
uszkodzeniami lub hemoroidami.
Inne leki związane ze schorzeniami Zaparcie

Ostrzeżenie Bisacodylu nie należy podawać w ostrych bólach brzucha. Jego
długotrwałe stosowanie może prowadzić do znacznie pogorszonej funkcji jelit
oraz w efekcie tego do uzależnienia od leku.
Działania niepożądane 1/100- Ból żołądka, mdłości.
1/1000- Miejscowe podrażnienie kiszki stolcowej.
Dawkowanie Tabletki, drażetki
Zazwyczaj dawka dla pacjenta dorosłego wynosi 2 tabletki na wieczór. W
wyjątkowych przypadkach można dawkę zwiększyć do 4 tabletek. Bisacodylu nie
zaleca się zażywać dłużej niż w ciągu 7 kolejnych dni.
Dzieci. Nie należy podawać dzieciom poniżej 12 lat bez przepisu lekarza.
Tabletki należy połykać w całości. Nie należy popijać ich ciepłymi napojami
oraz podawać jednocześnie ze środkami na nadkwasotę żołądka.
Czopki
Zazwyczaj stosuje się 1 czopek dla pacjenta dorosłego. W cięższych
przypadkach zaparcia można zwiększyć dawkę do 2 czopków lub stosować
tabletkę jednocześnie z czopkiem.
Ciąża i karmienie Istnieje prawdopodobieństwo, że preparat oddziałuje na
płód. Nie wolno zażywać leku w okresie ciąży.
Lek nie przenika do mleka matki.

Lekarz dał mi zalecenia bardzo skuteczne jak nie dopuszczać do zaparć.
Napisz na priv jak cię interesują.

10. Data: 2009-04-12 20:28:18

Od: Piotr <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. pisze:
> chodzi mi nie o profilaktyke, tylko czy jakis specyfik mozna przyjac, gdy
> zatwardzenie juz jest a z powodu hemoroidow nie powinno sie go miec? taka
> odwrotnosc wegla?...

apteki wypchane sa po brzegi różnego rodzaju specyfikami, od
reklamowanej xenny, przez boldaloin, duphalac, laktulozę... ale może
zmiana diety na warzywno owocowa pomorze ...

Antybiotyk przy zabiegu dentystycznym
Concore Cor 1,25mg.
Re: Ile jodu?
Antybiotyk Azitrox