co pisza uzytkownicy

1. Data: 2006-01-05 17:37:11

Temat: co pisza uzytkownicy
Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiele osob pyta sie o dana rzecz ,czy dobra czy zla.
Nie znam niestety polskich stron z opisami danych rzeczy przez
uzytkownikow(nysle ze sa to najbardziej obiektywne opinie),wiec podam takie
strony ,niemieckie.Wiem wiem nie kazdy zna jezyk,ele nawet wtedy mozna
odnalezc dany produkt i zobaczyc ile otrzymal gwiazdek na podstawie
wypowiedzi uzytkownikow.A produktow jest wiele i to z kazdej dziedziny.
www.ciao.de
ww.dooyoo.de
www.yopi.de
Jesli ktos zna takie strony w jezyku polskim to prosze je podac

2. Data: 2006-01-05 21:39:55

Temat: Re: co pisza uzytkownicy
Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> www.ciao.de

to jakis spam. Ostatnio czegos szukalem w google (dane wiertarki Bosch) i te
ciao mi cały czas sspamowało wyniki. Ogolnie wniemczech duzo smietnika w
necie za sprawą ebaya. Gogle staje sie rpraktycznie bezuzyteczne

3. Data: 2006-01-06 12:57:08

Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciao mi cały czas sspamowało wyniki. Ogolnie wniemczech duzo smietnika w
> necie za sprawą ebaya. Gogle staje sie rpraktycznie bezuzyteczne

Zadaj w Googlach zapytanie wykluczajac allegro i ebay i masz czyste wyniki.
Dla odrobiny szalenstwa mozesz jeszcze wykluczyc swistaka, i inne aukcje.
Google to nie mlotek, tego trzeba umiec uzywac.

Pozdrrr... Reksio

Poszukuje nabywców mieszkań f firmie Allcon
Elastyczne wezyki do wody
Pralka Electrolux EWT 1340 - prośba o opinie
Faratox B - gdzie kupię w Warszawie?
Pórwnianie cen różnych nosników energii