co począć?

1. Data: 2007-10-25 18:56:21

Temat: co począć?
Od: "KAria" <k...@N...CHCE.SPAMU.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynik badania histopatologicznego wskazuje na umiarkowana dysplazje. Jeden
lekarz radzi konizacje szyjki. Inny twierdzi, ze mozna to jeszcze probowac
leczyc solcogynem. Jednak mam pewne obawy, co do konizacji poniewaz jeszcze
nie rodzilam (26l) a z koleji wśród przeciwskazan do leczenia sylcogynem
jest min. dysplazja. Czy mozna to jeszcze leczyc w taki sposob?

2. Data: 2007-10-26 07:31:18

Temat: Re: co począć?
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezczelnie powtórzę Ci to co już kiedyś napisałem: największy problem w
tym, czy w dysplazja średniego stopnia, która jest w biopsji, jest
jedyną zmianą w Twojej szyjce.

--
Krzysiek
W Polsce za humanistę uchodzi nie ten, kto zna łacinę i grekę, ale ten

choroby, kot vs ciąża i dziecko
jakie objawy?
konflikt serologiczny a trzecia ciąża
Ćwiczenia przy zmianach zwyrodnieniowych
nietypowa glista ludzka?