co powoduje pozne chodzenie spac?

1. Data: 2004-04-25 11:36:07

Temat: co powoduje pozne chodzenie spac?
Od: Misia <k...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie zmiany w organizmie zachoza gdy kladziemy sie pozno spac??
siedzimy przy komputerze godzinami, kladziemy sie o 3,4
jaki wplyw ma to na organizm??
czytalam gdzies, ze takie kladzenie sie spac, ma niekorzystny wplyw na nasz
organizm,
czy moglibyscie przyblizyc mi skutki ww stylu zycia (wspome tylko, ze taka
sytuacja ma miejsce codziennie, a nie sporadycznie)
------
Misia

2. Data: 2004-04-25 21:39:08

Temat: Re: co powoduje pozne chodzenie spac?
Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Misia" <k...@w...edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> czy moglibyscie przyblizyc mi skutki ww stylu zycia (wspome tylko, ze taka
> sytuacja ma miejsce codziennie, a nie sporadycznie)

Nie wiem czy nie powinnas sie zastanowic raczej nad skutkami przesiadywania
godzinami przed komputerem, obojetnie o której porze dnia. Wzrok to Ci sie
popsuje raczej na pewno, do tego dochodza bóle glowy i nadwrazliwosc, bóle
kregoslupa i brak ruchu.
A co do spania to niektórzy maja taki swój biorytm, niezaleznie czy siedza
przed komputerem czy nie po prostu ida spac pózno.
Skutki niewyspania sa chyba powszechnie znane - rozkojarzenie, zmeczenie,
trudnosci z koncentracja itp. Im dluzej tym gorzej .

Pozdrawiam

Qciara

3. Data: 2004-04-26 06:30:56

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c6havp$bgq$...@n...onet.pl,
Qciara <Q...@p...onet.pl>:

> przesiadywania godzinami przed komputerem, obojetnie o której porze
> dnia. Wzrok to Ci sie popsuje raczej na pewno

Skad ta pewnosc??

P.S. Nie wiesz - nie pisz.

--
Robert

4. Data: 2004-04-26 20:20:52

Od: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy moglibyscie przyblizyc mi skutki ww stylu zycia (wspome tylko, ze taka
> sytuacja ma miejsce codziennie, a nie sporadycznie)

organizm ludzki wypoczywa, gdy polozymy sie spac i zasniemy przed ok. 22.
Jest to uwarunkowane wydzielaniem przeroznych hormonow (w tym feromow) itd.
Dlatego osoby uprawiajajace sporty (szczegolnie kulturystyke) klada sie spac
przed 22 , bo o tej porze najlepiej czlek odpoczywa i rosna miesnie:)

Pozdr
KUBA

5. Data: 2004-04-26 20:44:12

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spac
> przed 22 , bo o tej porze najlepiej czlek odpoczywa i rosna miesnie:)

A jak zmienia czas, albo ktos sie urodzil w Polsce a potem sie przenosci do
USA to juz nigdy sie nie bedzie wysypiac, czy tez zsynchronizuje sobie
automatycznie zegar biologiczny z lokalna strefa czasowa?
Kazdy ma swoj rytm i to od niego zalezy kiedy wydzielane sa przerozne
hormony, odpoczywa czy tez rosna mu miesnie (hmmmm)
22-ga to modalna tylko jest, nawet nie srednia...
Pozdrawiam

Robert Milewski

6. Data: 2004-04-27 08:42:26

Od: Tomasz Jarzynka <t...@S...kadu.net.RU> szukaj wiadomości tego autora

Kuba Ginalski wrote:

> [...]
> itd. Dlatego osoby uprawiajajace sporty (szczegolnie kulturystyke) klada
> sie spac przed 22 , bo o tej porze najlepiej czlek odpoczywa i rosna

Co to sa feromy? :-)
Ale faktycznie jest taka opinia, ze najlepiej klasc sie o 22.

--
tomasz k. jarzynka / 601706601 / tomee (at) kadu (dot) net
KADU: http://kadu.net Rozkłady ZTM: http://ztm.moo.pl

XMMS is shut down

Encorton u dziecka
czyszczenie macicy po poronieniu!!
zapalenie trąbki słuchowej
Tunery satelitarne, piloty, komorki - wplyw na zdrowie?
leczenie kanowe i zatoki