co robic?

1. Data: 2001-09-01 09:51:45

Temat: co robic?
Od: "K." <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam o pierwszej w kolejnosci tabletce antykoncepcyjnej
(femodem)-zazylam ja w 20 godzin po czasie,czyli nie w 8 dniu przerwy po
poprzednim opakowaniu,tylko w 9-tym.Teraz juz biore systematycznie.Co robic?
Czy moge byc w ciazy?
Oczywiscie w tej chwili (paniki)pozycie zawieszone,ale czy brac tabletki do
konca opakowania? Czy pojawienie sie krwawienia ma mnie uspokoic? Czy to
oznacza,ze nie dostarczenie organizmowi pierwszej dawki na czas powoduje,ze
organizm dziala wg naturalnego cyklu mimo brania dalej tabletek ? Ze
pominiecie jednej ,pierwszej tabletki juz pozwala organizmowi na wlasne
porzadki.Moze to wazne:moje cykle,nawet w czasie przerw w antykoncepcji
nigdy nie sa krotsze niz 31 dni.Jakie jest wiec prawdopodobienstwo ciazy?
Ile dni moga przezyc plemniki w ciele kobiety?
Dzieki
K.

2. Data: 2001-09-01 21:03:52

Temat: Re: co robic?
Od: ula p. <u...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

K. wrote:

> [...]
> przerw w antykoncepcji nigdy nie sa krotsze niz 31 dni.Jakie jest wiec
> prawdopodobienstwo ciazy? Ile dni moga przezyc plemniki w ciele kobiety?

zadaj to pytanie na portalu gazeta.pl, na forum w dziale Zapytaj Eksperta,
na pytania odpowiada w miarę szybko lekarz ginekolog
ula p.

tabletki antykoncepcyjne
do ginekologow
Fetal Alcohol Syndrome (spis literatury z Health Canada)
antykoncepcja
Oficjalne stanowisko Health Canada w sprawie powstrzymania sie kobiet ciezarnych lub zamierzajacych urodzic dziecko od spozywania alkoholu