co sadzicie o pigułach stediril?

1. Data: 2002-12-06 22:52:47

Temat: co sadzicie o pigułach stediril?
Od: "Sociu" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

nio własnie , razem z dziewczyna postanowilismy sie zabezpieczyc, poszła do
lekarz i zapisał jej piguly o nazwie stediril, czy ktos z was uzywał tyk
tabletek? czy sa dobre? itp.

2. Data: 2002-12-06 23:56:21

Temat: Re: co sadzicie o pigułach stediril?
Od: "Sociu" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-12-07 10:41:32

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używałam, nie przypominam sobie problemów. Zaleta - tanie:)

Ewa

4. Data: 2002-12-08 14:38:22

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> lekarz i zapisał jej piguly o nazwie stediril, czy ktos z was uzywał tyk

stare, ale dobre i tanie...
bo tanie wino jest dobre bo jest dobre i tanie

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

ortodonta we Wrocławiu-prostownie ząbków u dorosłych
Krwiak odbytu
wyskoczylo mi cos na dłoni
MIGRENA
ile kosztuje RTG palca?