co słuchają [PILNE]

11. Data: 2011-08-31 16:39:01

Temat: Re: co słuchają [PILNE]
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-26 10:20, mz pisze:
> Witam
> Jakiej muzki (konkretnych wykonawców) słuchają dzieci w wieku ok 8-9 lat
> ? Nie wiem co wybrać dla dziewczynki w tym wieku a domyslam sie, że
> smerfne hity nie wchodzą już w gre ;) a tym bardziej domowe przedszkoel
> czy coś w tym guście.

Małe Wu Wu.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

12. Data: 2011-08-31 18:02:27

Od: "eMonika" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cieszę się, ale nie jestem pewna, czy powinnam, bo może mi się dziecko
> za wolno rozwija. Moja to jeszcze chętnie posłucha piosenek z Kubusia
> Puchatka, Małej Syrenki, Kopciuszka, Winx itp.

Bo to tak ciut na wyrost było podane, bardziej dla 9-latków (i wzwyż, ale 9
było w zakresie podanym w pytaniu :-). Generalnie z moich obserwacji okolice
I Komunii owocują radykalną zmianą "światopoglądu". Z Disneya na Lady Gagę
itp. :-)))

Czyli jeśli to aktualnie jest 8-latka, to macie jeszcze z pół roku
dzieciństwa :-))))

Pozdrawiam świeżo po przeglądzie 10-latka

:-) Monika

13. Data: 2011-08-31 20:19:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-31 20:02, eMonika pisze:

> Czyli jeśli to aktualnie jest 8-latka, to macie jeszcze z pół roku
> dzieciństwa :-))))

Uff...
A potem to już babcią zostanę? ;)

Ewa

14. Data: 2011-09-01 09:38:03

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-08-31 16:52, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ciesz się.
> Wymienionych wyżej to se ne da słuchać

Nieno, Jackson zaśpiewał parę fajnych kawałków ;-)

Agnieszka

15. Data: 2011-09-01 10:39:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 11:38, Agnieszka pisze:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nieno, Jackson zaśpiewał parę fajnych kawałków ;-)

Jackson jakoś mi umknął w tej wyliczance faktycznie, a sama chętnie go
słucham, a zwłaszcza oglądam, kiedy jest okazja.
Natomiast córce się nie podoba.

Ewa

16. Data: 2011-09-01 11:05:31

Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Aug 2011 10:20:32 +0200 mz <a...@w...pl> wrote:
> [...]
> wchodzą już w gre ;) a tym bardziej domowe przedszkoel czy coś w tym guście.

Ostatnio piosenki z filmów z Fineaszem i Ferbem, ale daje się namówić na
Queen, od biedy też na Pink Floyd i The Beatles psychodelicznych. Myślę
akurat o pewnym chłopcu, ale muzyka jest uniwersalna.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

17. Data: 2011-09-01 11:31:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-01 13:05, Rafał Maszkowski pisze:
> Ostatnio piosenki z filmów z Fineaszem i Ferbem

Z własnego nagrania, czy można je nabyć w formie płyty?

Ewa, fineferbomaniaczka

18. Data: 2011-09-01 18:20:04

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-09-01 11:38, niebożę Agnieszka wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nieno, Jackson zaśpiewał parę fajnych kawałków ;-)

I więcej nie zaśpiewa. Dlatego skoncentrowałam się na tych, co jeszcze
potencjalnie mogą. Niestety.

Qra

19. Data: 2011-09-02 17:13:43

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ? Nie wiem co wybrać dla dziewczynki w tym wieku a domyslam sie, że
> smerfne hity nie wchodzą już w gre ;) a tym bardziej domowe przedszkoel

Zapytać rodziców czego słucha dziewczynka. Są takie co mają głęboko Hanę
i Bibera oraz pozostałe różowocukierkowe towarzystwo. Nawet podejrzanie
sporo ich znam/znałam.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://www.youtube.com/user/BlueszczBand

20. Data: 2011-09-03 16:16:07

Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 01 Sep 2011 13:31:42 +0200 medea <x...@p...fm> wrote:
> Z własnego nagrania, czy można je nabyć w formie płyty?

Leżą wszędzie wokół, zarówno w ramach odcinków, jak też jako osobne
piosenki. I jest też taki film, w którym jest kilka piosenek prawie
ciurkiem.

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

Czy my uczymy dzieci?
Pokolenie waszych dzieci
Witam grupę
Piętnuję program dla dzieci Ziarno za sądownictwo
Re: Książka dla nastolatki...