co tam kur...?

1. Data: 2018-04-27 20:47:14

Temat: co tam kur...?
Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszyscy nagle ozdrowieli?

2. Data: 2018-04-28 16:56:55

Temat: Re: co tam kur...?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/04/2018 o 19:47, denat 'POPIS/EU pisze:
> wszyscy nagle ozdrowieli?

do mnie zbliza sie zegarmistrz swiatla, to o co mam pytac?

--
gazebo

3. Data: 2018-04-28 17:51:16

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszyscy nagle ozdrowieli?

Po prostu strah się leczyć, jest tak źle.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2018-04-30 11:29:19

Od: pulsar <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-27 o 20:47, denat 'POPIS/EU pisze:
> wszyscy nagle ozdrowieli?

Eee, chyba nie... ale w obecnych czasach, w tym
chorym (z przemodlenia) kraju... trzeba mieć zdrowie
aby się leczyć...

---
pulsar

5. Data: 2018-04-30 21:18:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/04/2018 o 10:29, pulsar pisze:

> Eee, chyba nie... ale w obecnych czasach, w tym
> chorym (z przemodlenia) kraju... trzeba mieć zdrowie
> aby się leczyć...
>
> ---
> pulsar

a to akurat odkad pamiatam

--
gazebo

6. Data: 2018-04-30 22:00:20

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

O czym tu dyskutować jak wybitny stomatolog (za pieniądze) nie potrafi
wyleczyć kanałowo zęba a najlepszy w mieście chirurg go usuwa przy tym
powodując 2 tygodnie wyjęte z życiorysu.
A teraz wyobraźcie sobie wizytę u konowała w przychodni który coś tam
widział coś przeczytaj, coś studiował niby medycynę z dowodami na
leczenie i nawet setki przypadków widział...
On nadal niewiele wie a powierza mu się zdrowi innych...

PS. czy robią mnie w balona czy naprawdę zęba zapląbowanego kanałowo nie
da się "otworzyć aby upuścić ropę? Nie istnieją takie narzędzia?

7. Data: 2018-05-01 09:36:24

Od: pulsar <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-04-30 o 22:00, z pisze:

> [...]
> leczenie i nawet setki przypadków widział...
> On nadal niewiele wie a powierza mu się zdrowi innych...

Ja miałem taka sytuację... leżę, bada mnie pani
profesor kardiolog, patrzy na moje nogi (bez żyłek
w okolicach kostek i śladów obrzęków) i mówi:
'trzeba odrzucić sól, zero soli w kuchni' a ja
ze zdziwieniem: ależ pani profesor, z 'Biochemii
Harpera' wiem, że brak soli powodowałby obrzęki...
no i... cisza, i lekki rumieniec 'uczonej'...
Zrozumiałem i ja... i już nie ufam konowałom, bo
im nie zależy na naszym zdrowiu, im chodzi o to,
byśmy do nich przychodzili, wykupowali recepty...
Podobnie nas traktują klechy czy politykiery...

---
pulsar

8. Data: 2018-05-01 12:49:55

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>i mówi:
>'trzeba odrzucić sól, zero soli w kuchni' a ja ze zdziwieniem: ależ pani
>profesor... brak soli powodowałby obrzęki...

Jedyna skuteczna metoda, to pszed każdym kęsem zastanowić się: na co ja mam
właściwie ohotę?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2018-05-01 15:33:06

Od: pulsar <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-01 o 12:49, Stokrotka pisze:

> Jedyna skuteczna metoda, to pszed

Z zasady nie komentuję nicków i sygnaturek, ale twoja
jest wyjątkowo niemiła... masz problem z ortografią,
OK, rozumiem, tylko dlaczego obrażasz ludzi przywiązanych
do zasad i kultury języka pisanego? Poprawność językowa
nic nikomu nie narzuca, nie świadczy o ułomności umysłu...
wręcz przeciwnie!

---
pulsar

10. Data: 2018-05-01 18:05:37

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

głupota!

kiedyś podobno było jakieś o długie i o krótkie i inne takie
z których wywodzi się ortografia...

teraz już tylko w telewizji zaciągają - mazowieckiem... i to z przytupem...

głupota!

teraz chyba już wszyscy mówią mazowieckim - a telewizja i tak swoje...

Dlaczgo?
baba
Medycy w Pytaniu na Śniadanie - potępiam
Co to jest koronka dotycząca zęba?