co to?

1. Data: 2000-02-12 00:45:05

Temat: co to?
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem bardzo dużo nasion jednorocznej rośliny o krzaczastym pokroju. Do
rasta do 1,5 m. wysokości (w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego)! Można ją
przeznaczać na suche bukiety. Ogromna ilość nasion znajduje się okrągłych
owocach zaś te są w środku specyficznego zielono- brązowego "klosza". Owoce
tej rośliny są podobne do owoców innej o czerwonych mięsistych owocach zam
kniętych w czerwonych "kloszach" (jej nazwy też nie znam). Niestety nie wi
działem jej liści (opiszę szerzej jak mi cosik wykiełkuje). Będę bardzo wd
zięczny za jakiekolwiek wskazówki. Przepraszam za dość zagmatwany opis.

Kłania się
Staszek

1. Data: 2000-02-12 20:50:31

Temat: Odp: co to?
Od: "Gocha" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może masz na myśli miechunkę ?
--

Małgorzata Deszert
http://ogrody.topnet.pl

1. Data: 2000-02-13 12:30:33

Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może masz na myśli miechunkę ?

Może. Jak to się nazywa nie wiedzą nawet w szkółce G&Ś. Czy komuś przychodzi
jeszcze coś do głowy?

Staszek

1. Data: 2000-02-14 07:07:48

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Staszek Nowak <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Jtxp4.8729$Q...@n...tpnet.pl...

Jeżeli zbliżone do miechunki to może być rodzynek brazylijski albo pomidor
skórzasty?
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-14 13:02:06

Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:Jtxp4.8729$Q...@n...tpnet.pl...

> Może. Jak to się nazywa nie wiedzą nawet w szkółce G&Ś. Czy komuś

Owszem, jest taka jednoroczna roślina podobna do miechunki, lampioniki
brązowawe, nazwa zaczyna się na 'N' - sprawdzę w notatkach, bo wyleciało mi
z głowy (hodowałam w zeszłym roku). Uprawa zupełnie łatwa, kwiatki dość
przyjemne niebieskie.

Pozdrawiam, Basia.

Ogórecznik
sadzonki aronii czarnoowocowej