co to moze byc?

1. Data: 2004-03-15 15:05:25

Temat: co to moze byc?
Od: "UMO" <umo[nospam]@at.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od tygodnia mam takie dziwne objawy ,za nim podam te objawy powiem jedynie
,ze mam nadcisnienie i biore lek amlozek 5 mg oraz mam problemy z nerka(tak
w zasadzie mam jedna nerke,bo drugiej nie mam)tzn.kamien nerkowy 5 mm ,ktory
jest nie cienujacy a teraz objawy:
-Wrazenie jakbym za chwile mial zemdlec i to jest glowny objaw ,na szczescie
nigdy jeszcze nie zemdlalem objaw ten nasila sie wieczorem
-Od czasu do czasu bole w nerce
To tylko takie objawy,aha nie przemeczam sie ,spie w miare normalnie po 8
godzin i mam 19 lat.
Ktos moze mi powidziec co to jest i jezeli tak to co z tym robic i gdzie
sie udac ?
Pozdrawiam
Rafał Mikołajski