co to może być? :-(

1. Data: 2004-08-20 06:04:06

Temat: co to może być? :-(
Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bardzo prosilabym o jakąkolwiek odpowiedź, co to może być. Od wtorku
pobolewały mnie okolice pochwy (wargi sromowe, łechtaczka...). Wczoraj byłam
u ginekologa, ale zupełnie o tym zapomniałam gdyż w dzień mnie nic nie
bolało, a wieczorem raz czy dwa tylko zapiekło. Jednak dzisiaj w nocy
myślałam że zwariuję. Bolało, piekło, swędziało... Wargi mają kolor wręcz
fioletowy :-((( Do tego pojaiwła się biała, grudkowana wydzielina. Nie
wiem co to może być. Nie sądzę, że to jakaś choroba przenoszona drogą
płciową, bo z moim Ukochanym kochałam się w piątek, ale ogólnie współżyjemy
3-4 razy w tygodniu od 3 miesięcy i nigdy nic się nam takiego nie
przydarzyło. Oczywiście nie mamy innych partnerów seksualnych.
Nie pisałabym tutaj gdybym mogła iść do lekarza, ale niestety nie mogę, bo
moja lekarka własnie jest na tygodniowym urlopie, a potem z kolei ja nie
będe mogła przez kilka dni poddać się badaniu. Prosiłabym więc nie o radę
jak się wyleczyć samemu, bo wiem, że bez badania to niemożliwe, ale o
możliwość złagodzenia nieprzyjemnych objawów.

Ligia

2. Data: 2004-08-20 06:42:09

Temat: Re: co to może być? :-(
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak się wyleczyć samemu, bo wiem, że bez badania to niemożliwe, ale o
> możliwość złagodzenia nieprzyjemnych objawów.

Drożdżyca ?

pozdr Magda

3. Data: 2004-08-20 07:01:14

Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh, dziękuję, ale jak zminimalizować ten ból? Muszę w końcu wytrwać do 2
września ;-) Poza tym to dziwne, bo o higienę dbam, od partnera niczym
zarazić się nie moglam, na basen nie chodzę... :-(((

Ligia

4. Data: 2004-08-20 07:47:14

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Heh, dziękuję, ale jak zminimalizować ten ból? Muszę w końcu wytrwać do 2
> września ;-) Poza tym to dziwne, bo o higienę dbam, od partnera niczym
> zarazić się nie moglam, na basen nie chodzę... :-(((

Sąróżne preparaty dostępne w aptece działające przeciwzapalnie i
zmniejszające tego typu dolegliwości; wypróbowany przeze mnie to Tantum Rosa
w saszetkach do przemywania, ale możesz się też poradzić w aptece, może
doradzą Ci coś innego.
Pozdrawiam, Marta

5. Data: 2004-08-20 08:55:31

Od: "kasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to raczej napewno drozdzyca, i to raczej zaawansowany stan, a wiec mimo
trudnosci powinnas isc do lekarza po konkretny srodek. Tantum Rosa moze
zninimalizowac bol swedzenie, ale drozdze trzeba wytepic bo moga sie
odnawiac. Poza tym nalezy jednoczesnie przeleczyc partnera!!!(partner moze
nie miec obiawow)
A drozdzyca mozna zarazic sie wszedzie, nie tylko na basenie itd. Zwyczajne
mydlo moze spowodowac zachwianie rownowafi naturalnej flory w pochwie
(paleczki kwasu mlekowego), ktora to z kolei nie poradzi sobie z
bakteriami... itd.

6. Data: 2004-08-20 09:03:57

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh, dziękuję, ale jak zminimalizować ten ból? Muszę w końcu wytrwać do 2
> września ;-) Poza tym to dziwne, bo o higienę dbam, od partnera niczym
> zarazić się nie moglam, na basen nie chodzę..

ostatnio jest bardzo gorąco , to wystrczy aby sie takie
dolegliwości przyczepiały

ja złapałam drożdżyce po długiej kuracji antybiotykami i dostałam od lekarza
Nystatyne -globulki i doustnie , jest też w zasypce , dwie pierwsze są na
recepte , ostania bez(jak tak kupowałam ) , ale jak zagadasz i ładnie się
uśmiechniesz to powinni ci sprzedać

nie przejmuj sie to nic groźnego , tylko nie utrzymuj terz bliskich
stosunków z partnerem

pozdr Magda

7. Data: 2004-08-20 09:11:13

Od: "Agba" <a...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ligia
>
> Absolutnie do lekarza nie czekaj na twoją lekarke tylko idź do kogoś
innego. Grzybice moga być groźne.Pamiętaj tez o tym aby lekarz dał ci coś
dla twojego partnera, bo on równiez może być zakażony.

--
//
Ania

8. Data: 2004-08-20 14:15:20

Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za pomoc :] Moje Słońce na pewno zaraziłam, bo jestem
uczulona na lateks więc, siłąrzeczy, polegamy tylko na moich tabletkach. W
poniedziałek idę do lekarza, a na razie zdobyłam krem, który ma złagodzić
ból. Dziękuję jeszcze raz :-)

Ligia

Zaparcie
CHŁONIAK (ziarnica) złośliwy + UKRAIN + ... ?
niedouczeni farmaceuci ???
rozszczep górnego podniebienia [łódź]
Borelioza - skutki