co to moze byc? :) umre czy nie? ;)

1. Data: 2004-12-17 07:29:34

Temat: co to moze byc? :) umre czy nie? ;)
Od: "makumba" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

witam!

na wstepie przepraszam za kiepska forme - ale liczy sie tresc ;)

mam takiego "goscia" na szczece i nie wiem co to jest... wybieram sie z tym
do dentysty zeby zobaczyl - bo to chyba cos z dziaslem... ale dopiero za t
ydzien :|

z lewej strony dolnej szczeki - od ostatniego do drugiego zeba - na calej
jej wysokosci ciagnie mi sie taka dziwna narosl.

jest twarda jak kosc i generalnie nie doskwiera wcale - ale ma "grubosc" k
olo 5-6mm i troche niepokoi ;)

w wewnetrznej czesci szczeki tez ja wyczuwam - i tu jest znacznie grubsza...

zeby nie bola... to cos tez nie boli... ale mam uczucie ze rosnie ;)

skura na tym jest normalna i nie ma jakis odbarwien czy czegos w tym stylu -
tyle ze lewa strona bardziej przez to odstaje od prawej - z ktora wszystko
jest ok...

mam 22 lata, zeby myje, pale, pare razy dostalem w szczeke ;) i generalnie
mam to chyba tak od ladnych paru lat - ale teraz chyba jest wieksze.

znajomy straszy mnie ze to jakis rak i umre - a co szanowni koledzy i kole
zanki na to?

pozdrawiam!

makumba

2. Data: 2004-12-17 21:56:12

Temat: Re: co to moze byc? :) umre czy nie? ;)
Od: "Szymon Nowak" <n...@p...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak na moje to jak najbardzej może to być narośl nowotworowa tymbardzej, że
Pan pali... Wszystko także zależy od podatności organizmu na takowe
czynniki. Najlepiej iść do lekarza, który zobaczy narośl i podejmie
odpowiednie działania w zależności od tego co to rzeczywiście jest...

pozdr

Użytkownik "makumba" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> mam to chyba tak od ladnych paru lat - ale teraz chyba jest wieksze.
>
> znajomy straszy mnie ze to jakis rak i umre - a co szanowni koledzy i kole

"pulsujące" źrenice
Odblokuje (SIMLOCK*) telefony komórkowe na wszystkie sieci za SMS`a (3,66 zł) :
Tabaka, a zdrowie ?
zwyrodnienie kolana a rower rehabilitacyjny
Pomocy od cukrzyków potrzebuje (pisze pewien program).