co to za drzewo i co to za roslina

1. Data: 2007-08-12 20:45:05

Temat: co to za drzewo i co to za roslina
Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam prosbe o identyfikacje dwoch gatunkow swiata roslin:):

Czy ten dab to moze byc dab bezszypulkowy?
http://img158.imageshack.us/my.php?image=dabekcl4.jp

A to drzewo kwitnace, to co:
http://img101.imageshack.us/my.php?image=roslinaih2.
jpg

Z gory dziekuje i pozdawiam,
Maciek

2. Data: 2007-08-12 21:02:13

Temat: Re: co to za drzewo i co to za roslina
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Czy ten dab to moze byc dab bezszypulkowy?
> http://img158.imageshack.us/my.php?image=dabekcl4.jp

Bardziej na dab szypulkowy wyglada, chociaz przy tak mlodych roslinach
trudno jednoznacznie powiedziec.

> A to drzewo kwitnace, to co:
> http://img101.imageshack.us/my.php?image=roslinaih2.
jpg

Sumak octowiec.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2007-08-12 21:07:58

Od: maciek <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):
> Użytkownik "maciek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Bardziej na dab szypulkowy wyglada, chociaz przy tak mlodych roslinach
> [...]

Bardzo dziekuje za obie odpowiedzi. Ja mam nadzieje, ze moze to byc
jednak dab bezszypulkowy, bo w tamym rejonie wokol jest dosc duzo
szypulkowych i wygladaja nieco inaczej, rowniez te male - maja
ciemniejsze i bardziej powcinane liscie. Niedlugo bede mial mozliwosc
zrobienia nowszego zdjecia to odswieze ten watek.
Pozdrawiam,
Maciek

4. Data: 2007-08-13 04:42:36

Od: "Tadeusz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Octowiec.

5. Data: 2007-08-14 08:01:34

Od: botanica <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciemniejsze i bardziej powcinane liscie. Niedlugo bede mial mozliwosc
> zrobienia nowszego zdjecia to odswieze ten watek.

Nadzieja p onna :) Raczej jest to sumak octowiec.
Pozdrawiam, Mariola

6. Data: 2007-08-14 08:29:34

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

botanica <M...@g...com> writes:

> Nadzieja p onna :) Raczej jest to sumak octowiec.

Z cala pewnoscia pierwsze zdjecie przedstawia dąb.

MJ

7. Data: 2007-08-14 11:40:35

Od: botanica <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sie, 10:29, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

> Z cala pewnoscia pierwsze zdjecie przedstawia d b.
>
> MJ

Przepraszam, pisalam o drugim odnosniku :
http://img101.imageshack.us/my.php?image=roslinaih2.
jpg
Pozdrawiam, Mariola

Co to za gruszki?
dab z zoledzia, jak i ile czesu to zajmuje?
Usychający stożek wzrostu
problemy zdrowotne lipy... :( - pomocy!..
Paproć nn