co to za roslinka

1. Data: 2011-06-10 14:20:52

Temat: co to za roslinka
Od: "abo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rosła sobie wsród traw na jakiś nieużytkach, miała gdzięs 30 - 45 cm
wysokości, barwa kwiatów czerwona
Wszystkie te kwiatki rosły w jednej grupie i tylko w jednym miejscu.
NIestety po paru godzinnym spędzenie czasu na przegladaniu roslinek w necie
nic nie znalazłem. No może podobne kwiatki miał jakiś tam pierwiosnek. Ale
tylko kwiatki.

Roślinka wyglądała tak:
http://imageshack.us/photo/my-images/834/dsc01771q.j
pg/
http://imageshack.us/photo/my-images/862/dsc01773g.j
pg/
http://imageshack.us/photo/my-images/829/dsc01774o.j
pg/

2. Data: 2011-06-10 14:32:40

Temat: Re: co to za roslinka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Firletka chalcedońska: http://tiny.pl/hf1d7

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

3. Data: 2011-06-10 14:53:34

Od: "abo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

faktycznie bardzo podobna. A już myślałem, że znalazłem niezwykle rzadką
roslinkę . Wszędzie podają, że jest to roslina rabatowa, więc skąd się
wzięła na dalekim odludziu i w dodatku dość ekstremalnym dla tej roślinki.

4. Data: 2011-06-10 17:47:06

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> faktycznie bardzo podobna. A już myślałem, że znalazłem niezwykle rzadką
> roslinkę . Wszędzie podają, że jest to roslina rabatowa, więc skąd się
> wzięła na dalekim odludziu i w dodatku dość ekstremalnym dla tej roślinki.
Nie wiedziała bidulka, że jest rabatowa i wyrosła tam gdzie chciała,
tam gdzie znalazła odpowiednie dla niej warunki. Widocznie
ma w nosie jej kwalifikowanie przez niektórych ludzi.

Pozdrawiam odkrywczo
skryba

Re: Precz z GMO!
Co to za klon?
Winorośl na ścianie ze styropianem > Jaką konstrukcje zrobić ?
Re: najtańsza pompa do przepompowania wody ze zbiornika - jaka?
najtańsza pompa do przepompowania wody ze zbiornika - jaka?