co wy na to ?

1. Data: 2001-12-07 14:15:46

Temat: co wy na to ?
Od: "Tomasz Miszczu Miszczyński" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tekst pochodzi z mediweb.pl

Majac 26 lat i objawy podobne jak ponizej moge sie czuc zaniepokojony ?

"...Nagłe zgony sercowe występują często w grupie młodych, pozornie zdrowych
ludzi. Śmierć następuje w ciągu godziny od pojawienia się objawów. Zwykle
czas jest zbyt krótki, by odpowiednio szybko zastosować prawidłowe leczenie.
Włoscy naukowcy stwierdzili, że przyczyną tych zdarzeń są często zmiany
wykrywalne dopiero za pomocą mikroskopu.
Głównym autorem badania jest Domenico Corrado z Kliniki Kardiologii i
Patologii Układu Krążenia Uniwersytetu w Padwie. Zbadał on w badaniu
pośmiertnym serca 273 ofiar nagłych zgonów z przyczyn sercowych. U 72% tych
pozornie zdrowych osób w badaniu patomorfologicznym stwierdzono zmiany
makroskopowe mięśnia sercowego.

Były to nierozpoznane wcześniej kardiomiopatie (przerost mięśnia sercowego),
choroba naczyń wieńcowych, wady zastawkowe i pęknięcia aorty. Pozostałe 28%
osób miało makroskopowo zdrowe serca - u 2/3 z nich zmiany stwierdzono
dopiero podczas badania mikroskopowego. Najczęściej wykrywano ogniskowe
zapalenie mięśnia sercowego, wady układu przewodzącego bodźce w sercu lub
nieprawidłową budowę włókien mięśniowych. U pozostałej 1/3 nie udało się
wykryć zaburzenia mogącego odpowiadać za zgon.

Prawie 40% ofiar miewało w różnych okresach życia niepokojące objawy, takie
jak uczucie nierównego, szybkiego bicia serca, przedwczesne pobudzenia czy
bloki przewodzenia (objawiające się często omdleniami). Świadczy to o tym,
jak ważne jest, by młodzież nie bagatelizowała podobnych objawów i poddawała
się badaniu lekarskiemu u specjalistów kardiologii..."

2. Data: 2001-12-08 00:19:48

Temat: Re: co wy na to ?
Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Miszczu Miszczyński" <m...@i...com.pl> napisał w
wiadomości news:9uqiuf$d92$1@news.tpi.pl...

> [...]
poddawała
> się badaniu lekarskiemu u specjalistów kardiologii..."

pzdr Tichy

3. Data: 2001-12-08 22:51:46

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie to nie dziwi. Przerosniete miesnie serca sa spowodowane tylko i
wylacznie zla dieta.
tom

Użytkownik Tomasz Miszczu Miszczyński <m...@i...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9uqiuf$d92$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-12-08 23:05:25

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic

5. Data: 2001-12-10 07:46:19

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"^ToM^" <n...@p...onet.pl> wrote in news:3c129a5b@news.bsi.net.pl:

> Mnie to nie dziwi. Przerosniete miesnie serca sa spowodowane tylko i
> wylacznie zla dieta.
> tom

Mógłbys rozwinać ;-)?

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

6. Data: 2001-12-10 13:35:22

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam nieeeeeeeeeeee!!!Ale z drugiej strony......moze byc znowu
smiesznie.Tez prosze o rozwiniecie tematu.

Użytkownik NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...156.4.11...

7. Data: 2001-12-10 18:35:35

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

A nie jest to przypadkiem spowodowane nieprawidlowym obciazeniem serca ?

Lukasz Horak

8. Data: 2001-12-11 11:35:22

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

^ToM^ wrote:

> Przerosniete miesnie serca
> sa spowodowane
> tylko i wylacznie zla dieta.

Napisać można wszystko, ale napisane nie jest ani odrobinę prawdziwsze od
zmyślonego, zasłyszanego czy wypowiedzianego. TYLKO I WYLACZNIE złą dietą to
jest tylko i wyłącznie bzdura. A kto chce, niech wierzy w bzdury, zamiast pójść
do lekarza póki jest czas na leczenie.

Leszek

Zmniejszenie popedu - co?
QUE: Na co jest Dalacin T
macica dwurozna - poszukuje informacji...
Poszukuje ksiazek
kwasochlonne zapalenie pluc