co z czystego spirytusu?

1. Data: 2004-12-06 17:37:18

Temat: Re: co z czystego spirytusu?
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ze szklanką wody, kurczę, wszystko przez te pierniczki

Dorota

1. Data: 2004-12-06 18:23:53

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeden tylko problem - nie wszyscy maja wanienke ultradzwiekowa.....

to samo przyszlo mi do glowy po przeczytaniu twojego posta ;)

1. Data: 2004-12-06 19:21:25

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miodówkę
> 7 łyżek miodu rozrobić ze szklanką miodu, dolać wody tyle, by było pół
> litra, dodać pół litra spirytusu. Wymieszać razem. I teraz możesz ją
> odstawić na kilka dni (do sklarowania, a potem wypicia) lub:
> 1. dodać cytryn, jak w poście powyżej,
>

> Wszystko wymieszać, po 12-24 godzinach wyjąć cytrynę, po 2-3 dniach gotowe
> do picia. Genialne, choć tak nie wygląda, nie trzeba przepitki ;-).
>
> Jak zrobisz, napisz, jak smakowało.

> Dorota

Czy wszystko jedno jaki miód? czy może byc np.wrzosowy?
Pozdrawiam Area

1. Data: 2004-12-06 19:26:37

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wszystko jedno jaki miód? czy może byc np.wrzosowy?
> Pozdrawiam Area

Może być każdy. Mnie osobiście szkoda by było wrzosowego, bo trudno go
dostać i zdrowy bardzo ;-). Ja najczęściej daję lipowy, wielokwiatowy lub
spadziowy. Gryczanego nie lubię wybitnie :-), więc go nie daję.

Dorota

1. Data: 2004-12-06 20:36:19

Od: "Jagiennka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

litr czystego spirytusu...
> Co z niego można zrobić (ale "na szybko" ;-)

Ajerkoniak lub na jego bazie likier kawowy. Wlasnie zrobilam ale chyba Swiat
nie doczeka ;-)
jagiennka

1. Data: 2004-12-06 21:05:01

Od: Edward Kniażycki <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Ryf napisał(a) :
[...]
> Jeden tylko problem - nie wszyscy maja wanienke ultradzwiekowa.....
> Ryf

Spokojnie, wyślę na grupę pytanie z tematem "Jaką polecacie wanienkę
ultradźwiękową?" :-))
Pozdrawiam, Ed.

--
pisząc do mnie usuń zbędne słowo z adresu

1. Data: 2004-12-07 00:40:11

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Dec 2004 12:36:49 +0100, "__\\/\\/aldek" <w...@o...pl>
wrote:

>Witam,
>w prezencie od znajomych ze Słowacji dostałem litr czystego spirytusu...
>Co z niego można zrobić (ale "na szybko" ;-)

Wypic jesli dobry. Nie wiem jak smakuje ten slowacki, z polskich w
zasadzie tylko z zakladow w Jozefowie nadaje sie do picia.

--
Darek

1. Data: 2004-12-07 00:40:13

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 06 Dec 2004 14:22:54 +0100, "Maciej L."
<m...@c...com.pl> wrote:

>__\/\/aldek napisa=B3(a):
>su...
> na
>
>Jesli masz wisnie zasypane cukrem i jagody to zrobic nalewki.

Gwoli scislosci - nalewy owocowe robi sie ze spirytusu 70% (maceratu)
a nie czystego - czyli ok. 95% rektyfikatu.

--
Darek

1. Data: 2004-12-07 00:40:13

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Dec 2004 17:43:50 +0100, "Ryf" <f...@h...umcs.lublin.pl>
wrote:

[...]
>Jeden tylko problem - nie wszyscy maja wanienke ultradzwiekowa.....

Ale potwierdzam - swietnie przyspiesza przegryzanie sie wodecznosci
(fachowo - solwatacje alkoholu). Zwlaszcza jak sie etanol sp.cz. do
polprzewodnikow woda dejonizowana 18 MOhmcm rozrabia...

--
Darek

1. Data: 2004-12-07 09:14:40

Od: "__\\/\\/aldek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za wszystkie porady -
Zamierzam zrobić porterówkę Artura i cytrynówkę lisio
oraz coś z wersji Doroty.
Napiszę - po świętach - jak było ;-)
Pozdrawiam -
Waldek
---------------------

Ps. (dla Doroty)
Wyraz można *pogrubić* (otoczyć znakami ,,*''), _podkreślić_
(otoczyć znakami ,,_''), r o z s t r z e l i ć, WYKRZYCZEĆ,
lub napisać /kursywą/ (otoczyć znakami ,,/'').
Wyróżnienia takie, widoczne na pierwszy rzut oka,
są dodatkowo wyświetlane przez niektóre czytniki
innymi kolorami/czcionkami.

Treść artykułów warto wyświetlać czcionką nieproporcjonalną
(tzn. o stałej szerokości znaku, np. Courier, Fixedsys).
Pozwala to na zobaczenie podkreśleń, semi grafiki,
czy ascii-art (patrz <news:pl.rec.ascii-art>) stosowanych
na news. Przykład:
.o.
888
.ooooo. oooo d8b oooo d8b .ooooo. oooo d8b 888
d88' `88b `888""8P `888""8P d88' `88b `888""8P Y8P
888ooo888 888 888 888 888 888 `8'
888 .o 888 888 888 888 888 .o.
`Y8bod8P' d888b d888b `Y8bod8P' d888b Y8P

Jeśli czytasz ten tekst w swoim czytniku, i powyższe znaki nie układają
Ci
się w słowo ,,error!'', zastosuj podane powyżej rady.
(na podstawie http://czytniki.zamiast.net/)

Restauracja z owocami morza w Poznaniu
Jaki przyrządzić Apfelpunsch?
jaka jest oficjalna strona www RTV EURO AGD ?
Przepis na ser zolty domowy - obiecalem.
jaki blender?